مقالات

بهترین تجهیزات لاین مژه

بهترین تجهیزات لاین مژه - کرج دکور

لاین مژه به عنوان یکی دیگر از بخش های سالن زیبایی می باشد. برای داشتن یک سالن زیبایی مجهز باید نسبت به انتخاب بهترین تجهیزات لاین مژه اقدام نمایید. جهت تجهیز این لاین که جزء بخش های پردرآمد و تخصصی ترین لاین های سالن های زیبایی محسوب می شود نیاز به آشنایی با انواع تجهیزات تخصصی و دکوری آن می باشد.

امروزه شاخه های مختلف آرایشگری جز علایق پر درآمد در سطح جامعه می باشد که افراد طبق علایق و نیاز به کسب درآمد بالا به این رشته ها روی می آورند. نکته قابل توجه برای این شغل همه گیر بودن آن میباشد که جنسیت نمی شناسد. گرچه شاید سالن زیبایی برای خانم ها درآمد بیشتری داشته باشد اما آقایان نیز از این قافله عقب نمانده اند و بر اساس نیاز های زیبایی شناسی و مد به این مراکز مراجعه می نمایند. در ادامه با بهترین فروشگاه تجهیزات آرایشگاهی کرج با شرح بهترین تجهیزات لاین مژه همراه باشید.

اهمیت لاین مژه

آشنایی با اهمیت لاین مژه - کرج دکور

آشنایی با اهمیت لاین مژه – کرج دکور

لاین مزه در میان لاین های موجود دارای اهمیت و جذابیت خاصی می باشد. در واقع چشم در آرایش های شرقی و فرهنگ خاور میانه دارای زیبایی خاصی بوده است. این اهمیت به اندازه ای می باشد که در ادبیات نیز از آن بسیار یاد می شود. زیبایی این عضو نیز در میان بانوان شرق، خاور میانه به خصوصی ما ایرانی ها دارای جایگاه بالایی می باشد. یکی از اعمالی که برای زیبایی چشم صورت می پذیرد مژه می باشد. بنابر این نیاز یک لاین مخصوص به همراه بهترین تجهیزات لاین مژه در سالن های زیبایی در نظر گرفته شده است.

دو چشمش بسان دو نرگس به باغ
مژه تیرگی برده از پر زاغ

بله! فردوسی هم در شعر بالا به اهمیت زیبایی چشم به خصوص مژه اشاره زیبایی کرده است! مژه به عنوان جزئی از چشم می باشد که به صورت تخصصی در آرایشگاه ها تحت اعمال زیبایی قرار می گیرند. فعالیت های زیبایی بر روی مژه شامل لمینت، لیفت و اکستنشن مژه می باشد که توضیح هر یک از این موارد در این مقاله نمی گنجد. ما در این مقاله از تجهیزات مورد نیاز لاین مژه مانند تخت مژه نام خواهیم برد و در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

تجهیزات لاین مژه

تجهیزات لاین مژه شامل تجهیزات تخصصی و عمومی می شود. این محصولات در سالن های زیبایی در بعضی موارد استفاده مشترک دارند و در قسمت های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این دسته محصولات انواع صندلی می باشد که در دسته بهترین تجهیزات لاین مژه کارآیی بسیار زیادی دارد. تنوع محصول در این دسته بسیار بالا می باشد که می توان از انواع صندلی مانند صندلی مژه و استاد کار نام برد.

صندلی استاد کار یکی از انواع صندلی آرایشگاهی می باشد که در انجام امور تخصصی اساتید کار به عنوان یک دستیار کارآمد همیشه به کمک آنها می آیند. صندلی استاد کار با توجه به وِِیژگی هایی که دارد مانند اشغال کم فضا، وجود چرخ در زیر پایه ها و چرخش 360 درجه باعث تمایز آنها از دیگر صندلی ها شده است. هر صندلی برای هر عملی مناسب می باشد که کرج دکور صندلی استاد کار زیمنسی را به عنوان یک صندلی مناسب مژه به شما عزیزان توصیه می کند.

تخت مژه

انواع تخت های زیبایی در سالن های زیبایی در لاین مختلف به عنوان یکی از عضو های اصلی آرایشگاه ها می درخشند. این تخت ها در امور مختلف مانند اعمال زیبایی پوست و در بین بهترین تجهیزات لاین مژه دارای کاربردهای عمومی و تخصصی خاصی می باشند. تخت مژه یکی از انواع تختی می باشد که بر اساس نوع طراحی و ارگونومی خاصی که دارد مناسب برای کار جهت زیبایی مژه است. البته ممکن است از این تخت ها جهت زیباسازی پوست نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی ازانواع تخت مژه تخت زیبایی و پوست جردن می باشد. این تخت با توجه به ساختاری که دارد برای اعمال فعالیت های زیبایی بسیار مناسب می باشد. ویژگی های این تخت شامل رویه چرم و مخمل، پایه ثابت فلزی و چوب mdf می شود. از جمله فعالیت هایی که می توان بر روی آن انجام داد فشیال، فیبروز و زیباسازی مژه می باشد.

صندلی مژه

انواع صندلی آرایشکاهی با ویژگی های مختلف مانند ابعاد و اشکال متنوع در بازار موجود می باشد. هر کدام از آنها با توجه به ویژگی هایی که دارند در قسمت های مختلف سالن زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند. برای انتخاب بهترین تجهیزات لاین مژه نیز می توان از انواع صندلی استاد کار استفاده نمود. از بهترین وِزگی های مناسب برای این لاین تنظیم ارتفاع و وجود چرخ در زیر آن می باشد. ضمن اینکه هر چه فضای کمتری را اشغال نماید برای استفاده بیشتر بهینه می شود.

صندلی در بیشتر محیط های مسکونی، اداری و کارگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول یکی از بهترین ابداعات انسان در جهت آسایش بوده است. با پیشرفت مهندسی و طراحی در تولید صندلی پیشرفت های زیادی حاصل شده است که انواع صندلی آرایشگاهی نیز از آن عقب نمانده است. صندلی های آرایشگاهی به دلیل استفاده اساتید کار نیازمند طراحی های خاص تری جهت بهبود شرایط کار می باشند که علاوه بر آن دارای جذابیت دکوری نیز باشند.

انواع ترولی

ترولی جانسون حلالی - ترولی آرایشگاهی کرج دکور

ترولی جانسون حلالی – ترولی آرایشگاهی کرج دکور

انواع ترولی به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد و عمومی در بین لاین های آرایشگاهی می باشد. ویژگی های این محصول موجب شده از آن بتوان در بیشتر قسمت ها استفاده نمود. ترولی به دلیل سهولت جابجایی به همراه فضای زیادی که دارد انتخاب مناسبی برای سازماندهی ابزار تخصصی به ویژه ابزار مژه می باشد. در بین انواع بهترین تجهیزات لاین مژه ترولی یکی از کالاهایی می باشد که استفادۀ عمومی دارد.

ترولی ها دارای انواع مختلفی می باشند که از انواع آنها می توان به نوع فلزی، چوبی، پلاستیکی و یا ترکیبی از آنها اشاره نمود. ترولی ها بر اساس ویژگی هایی که دارند برای قسمت های مختلف کارآیی دارند. کرج دکور به عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی در انتخاب انواع ترولی، ترولی جانسون حلالی را به شما توصیه می کند. این ترولی با ترکیبی از چوب و فلز و دارا بودن کشوهای متفاوت مناسب برای لاین مژه می باشد.

انواع آینه

آینه به عنوان یکی از همراهان همیشگی لاین های زیبایی در آرایشگاه ها یکه تازی می کنند. این ابزار از اصلی ترین تجهیزات آرایشگاهی می باشد که در لاین های مختلف مورد استفاده و توجه قرار میگیرد. اهمیت آن آنچنان زیاد می باشد که یک آرایشگاه را بدون آینه نمی توان متصور شد. بنابراین از آینه در این مقاله به عنوان یکی از بهترین تجهیزات لاین مژه نام خواهیم برد.

آینه ها دارای انواع مختلفی هستند که شامل ایستاده، دیواری، پایه دار و کنسولی می باشد. همچنین این محصولات در ترکیب اجناس مختلف مانند فلز و چوب ساخته می شوند. یکی از انواع آینه که پرکاربرد و پرطرفدار می باشد آینه ایستاده است که در دو نوه چوبی و فلزی ساخته می شود. این آینه ها در تمام لاین به ویژه در قسمت مژه قابل استفاده می باشد.

در این مقاله از مهمترین تجهیزاتی که در این لاین مورد استفاده قرار مییرد نام برده شد. همچنین تجهیزات دیگری مانند کمد، کنسول، پارتیشن و باکس در این لاین مورد استفاده قرار میگیرد. دلیل استفاده از هر نوع تجهیزات به نوع استفاده استاد کار و نیاز محیطی آن بستگی دارد. همچنین جهت دریافت مشاوره و راهنمایی خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی و دکوری می توانید با کرج دکور در این زمینه در تماس باشید.

دیدگاهی در مورد “بهترین تجهیزات لاین مژه

  1. میز گفت:

    عالی بود.

    1. کرج دکور گفت:

      موفق باشید.

  2. مینا بیوتی گفت:

    سلام. فروش حضوری هم دارید؟

    1. کرج دکور گفت:

      درود بر شما، بله، آدرس و شماره تماس در صفحه تماس با ما درج شده است.

  3. مرکز زیبایی ایرانیان گفت:

    سلام عالی بود مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *