مقالات

خرید میز ناخن چوبی

خرید میز ناخن چوبی - کرج دکور

خرید میز ناخن چوبی از جمله خریدهای جذاب سالن های زیبایی می باشد. میز ناخن چوبی علاوه بر کارآیی دارای ظاهری زیبا و لاکچری برای آرایشگاه ها است و جلوه ای زیبا به محیط می دهد. امروزه در سالن های زیبایی مردانه و زنانه به دلیل پیشرفت دکوراسیون و گسترش آن در  محیط های کاری به تجهیزات دکوری و آرایشگاهی بسیار اهمیت می دهند.

میز ناخن در واقع برای راحتی و تسلط بیشتر جهت فعالیت بر روی ناخن طراحی شده است. این شرایط با رعایت استانداردهایی میسر می شود که آن را با دیگر میزها متمایز می کند. جهت خرید میز ناخن مناسب باید ابتدا نیاز های خود را لیست کنید تا با توجه به آنها اقدام به خرید این میز کارآمد نمایید. کرج دکور به عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی کرج اقدام به تولید این میز نموده و در این مقاله قصد دارد تا در مورد نوع چوبی آن توضیحاتی را ارائه دهد.

انواع میز ناخن

آشنایی با انواع میز ناخن - خرید میز ناخن چوبی - کرج دکور

آشنایی با انواع میز ناخن – خرید میز ناخن چوبی – کرج دکور

میز ناخن در دسته میز های تخصصی قرار می گیرد. از این میز جهت انجام فعالیت های تخصصی بر روی ناخن استفاده می شود. با توجه به تخصص گرایی در دنیای امروز حرفه های مختلف جهت انجام هر چه بهتر کار خود نیازمند ابزارهای تخصصی تر هستند. جهت خرید میز ناخن چوبی که یکی از این ابزارها برای استادکاران ناخن می باشد با توجه به استانداردهای آن طراحی شده است. میز ناخن دارای دسته بندی می باشد که شامل:

  • میز ناخن چوبی
  • میز ناخن فلزی
  • میز ناخن ABS

میز های ناخن عموماً دارای کاربری مشابهی می باشند و در جنس ساخته شده متفاوت می باشند. همچنین سایز و طراحی آنها برای تعداد نفرات نیز می تواند متفاوت باشد. این میزها دارای اشکال و سایزهای مختلفی می باشند که به نسبت فضای محیط مورد استفاده انتخاب می شوند. وجود یک میز ناخن در هر سالن زیبایی جزء ضروریات محسوب می شود بنابراین باید نسبت به خرید آن دقت لازم را داشته باشید.

میز ناخن چوبی

در این مقاله قصد داریم بین انواع میز ناخن به میز ناخن چوبی بپردازیم. خرید میز ناخن چوبی یک انتخاب بسیار ایده آل برای سالن زیبایی شما می باشد. این میز می تواند از چوب یا به همراه فلز به صورت ترکیبی ساخته شود. میز ناخن چوبی به دلیل استفاده از چوب دارای ظاهری زیبا، شیک و لاکچری به محیط می بخشد.

این میز می تواند برای تعداد نفرات مختلفی ساخته شود که در یک طرف استادکار و در طرف دیگر مشتری می نشیند. از جمله ویژگی های آن می توان به کشوهای متعدد آن اشاره نمود که جهت سازماندهی ابزار و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های این میز نیز می تواند به اشکال مختلف ساخته شود. به عنوان مثال در نوع ترکیبی میز ناخن چوبی با فلز پایه ها می توانند به شکل های مختلف منحنی نیز طراحی شود.

جنس میز ناخن چوبی

جنس میز ناخن چوبی عموماً از چوب می باشد، اما در طراحی و ساخت آن نیز از فلز استفاده می شود. ترکیب این دو می تواند در قسمت های مختلف میز مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله قسمت هایی که از ترکیب فلز استفاده می شود می توان به پایه آن اشاره نمود. برای خرید میز ناخن چوبی باید این نکات را در نظر بگیریم. از همه مهمتر تناسب این اجناس با محیط و دکوراسیون سالن زیبایی می باشد.

چوب عمده متریال مورد استفاده در میز ناخن چوبی می باشد. استفاده از فلز در قیمت های کمتری در این میز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پایه ها و چهارچوب میز ناخن از جمله قسمت هایی می باشد که برای ترکیب با فلز استفاده می شود. البته میز های ناخن علاوه بر چوب از فلز و ABS تهیه می شود. جنس مناسب برای این میز باید دارای سطحی صاف باشد تا به راحتی تمیز شود.

راهنمای خرید میز ناخن چوبی

نکات خرید میز ناخن چوبی - خحرید میز ناخن چوبی - کرج دکور

نکات خرید میز ناخن چوبی – خحرید میز ناخن چوبی – کرج دکور

جهت خرید میز ناخن چوبی باید نکاتی را مدنظز قرار دهید تا یک خرید ایده آل داشته باشید. خرید میز نیازمند تهیه لیستی از نیازهای شما می باشد. این نیازها شامل تعداد نفرات، ابعاد، جنس، رنگ و تعداد کشوها می باشد. هر کدام از این موارد می تواند با افزودن ویژگی ای کاربرد میز را پیشرفته تر بکند. به عنوا مثال کشوهای متعدد برای سازماندهی و نظم بیشتر به محیط کار شما تاثیرگذار می باشد. مطمئناً اگر فضایی کوچک دارید استفاده از میز با ابعاد بزرگ و نفرات بیشتر توصیه نمی شود.

برای استفاده بهتر از انواع میز ناخن بهتر است تا بدانیم لاین ناخن چیست تا انتخاب بهتری نسب به آن داشته باشیم. لاین ناخن یکی از بخش های سالن زیبایی می باشد که برای سلامت، زیبایی و بهداشت ناخن می باشد. برای تکمیل این قسمت نیاز به تهیه میز ناخن چوبی، فلزی یا ABS دارید. جهت تهیه هر کدام از این میزهای ناخن می توانید از محصولات آرایشگاهی کرج دکور با ارائه ضمانت کیفیت استفاده نمایید.

بهترین میز ناخن چوبی

برای انتخاب بهترین میز ناخن چوبی باید ویژگی هایی را در نظر بگیریم. ابتدا باید فضای خود را محاسبه نموده و نسبت به آن میز ناخن در ابعاد و نفرات مناسب را انتخاب نماییم. سپس نوع چوبی یا ترکیبی آن را باید با دیگر تجهیزات و جنس آنها در نظر بگیرید. خرید میز ناخن چوبی در رنگبندی متناسب با محیط شما نیز بسیار با اهمیت می باشد تا یک فضای زیبا و لاکچری را خلق نمایید. تمام این نکات در کنار کیفیت میز می تواند یک میز ناخن چوبی ایده آل را برای شما ایجاد نماید.

با قدم زدن در بازار به دنبال یک خرید ایده آل احتمالاً دچار سردرگمی  می شوید. یکی از عواملی که ممکن است آزار دهنده باشد انتخاب رنگ این محصولات می باشد. یکی از ویژگی های مورد انتظار مشتریان برای محصولات سفارشی سازی آنها می باشد. کرج دکور با ساخت محصولات به صورت سفارشی آماده ارائه بهترین میز ناخن چوبی به مشتریان می باشد.

میز ناخن چوبی در کنار دیگر محصولات آرایشگاهی از جمله لوازم مورد نیاز می باشد. در این مقاله در مورد این محصول و متریال ساخت آن صحبت کردیم و انتخاب بهترین نوع آن را نیز بررسی نمودیم. جهت انتخاب میز ناخن مناسب و دیگر تجهیزات آرایشگاهی شما عزیزان می توانید از فروشگاه کرج دکور استفاده نمایید. همچنین در این مجموعه می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما به صورت حضوری و تلفنی بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *