مقالات

انواع سرشور آرایشگاهی و کاربرد آن

انواع سرشور آرایشگاهی و کاربرد آن - کرج دکور

سرشور آرایشگاهی یکی از تجهیزات پرمصرف در سالن های زیبایی می باشد. انواع سرشور آرایشگاهی در لاین اصلاح و رنگ مو بسیار کاربردی می باشد. این محصول دارای اشکال و امکانات متنوعی می باشد. جهت خرید این محصول پرطرفدار برای خدمت رسانی به مشتریان خود در ابتدا باید با کاربرد و ویژگی های آن آشنا بشوید.

سرشور آرایشگاهی به عنوان یکی از تجهیزات الزامی جهت ارائه خدمات به مشتریان در لاین اصلاح و رنگ مو در کنار صندلی آرایشگاهی، کنسول و آینه می باشد. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. این تنوع در نوع سرشور، امکانات و نوع حالت بدن می باشد. از جمله این تفاوت ها می توان به حالت خوابیده، نشسته و ایستاده آن اشاره کرد. کرج دکور به عنوان تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی کرج در این مقاله اقدام به معرفی انواع سرشور جهت آگاهی شما عزیزان کرده است.

آشنایی با سرشور آرایشگاهی

سرشور آرایشگاهی چیست؟ - کرج دکور

سرشور آرایشگاهی چیست؟ – کرج دکور

در آرایشگاه ها تجهیزاتی وجود دارد که جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده می شود. انواع سرشور آرایشگاهی نیز یکی از این تجهیزات پر استفاده و کاربردی در سالن های زیبایی می باشد. از این محصول جهت شستشوی سر استفاده می شود. طراحی سرشور باید به شکلی باشد که آب به دیگر قسمت های بدن نفوذ نکند. سرشور ها در ساختار می توانند متفاوت باشند.

طراحی کلی آنها شامل قسمت های یکسانی هستند. سر شور ها دارای قسمت های متحرک و همچنین قسمت های جداپذیر می باشند. ساختار این محصول باید ضد آب باشد تا به دلیل استفاده زیاد آب باعث پوسیدگی و خرابی در آن نشود. این جنس معمولاً شامل فلز و انواع چوب ضد آب می باشد. معمولاً برای رعایت این اصل در ساختار بدنه از فلز استفاده می شود. همچنین در قسمت های مختلف از سرامیک و روکش های ضد آب مانند چرم نیز استفاده می شود.

ساختار سرشور آرایشگاهی

سرشور های آرایشگاهی از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. این قسمت ها به صورت متحرک، ثابت و جداپذیر می باشند. هر کدام از این اجزا در جهت انجام فعالیت بهتر نسب به کار و حالت بدن بهینه شده اند. انواع سرشور آرایشگاهی شامل این قسمت ها می باشد. در ادامه با هم به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

سرشورها معمولاً از یک قسمت صندلی برای قرار گیری مشتری و قسمت کاسه ای شکل از جنس سرامیک جهت شستشوی موی سر تشکیل شده اند. از جمله سرشور های پر استفاه و زیبا در سالن آرایشگاهی می توانیم به سرشور ریو تولید شده در مجموعه دگر دیزاین اشاره کنیم. کاسه سرشور در دو نوع ثابت و متحرک می باشد.

  1. سرشور کاسه ثابت: این نوع سرشور که به آن کاسه سرشور نیز گفته می شود مناسب برای سالن های زیبایی آقایان می باشد.

  2. سرشور کاسه متحرک: استفاده از این سرشور موجب می گردد تا دسترسی به موها آسان تر شود. سرشور کاسه متحرک یکی از سرشور های محبوب بین استادکاران می باشد.

انواع سرشور

انواع سرشور آرایشگاهی دارای کاربرد های خاص خود می باشند. این محصولات به دلیل داشتن حالت های مختلف، هر کدام برای یک حالت مناسب می باشد. به طور کلی از این محصول به منظور شستشوی مو بعد از رنگ آن مورد استفاده قرار میگیرد. مجموعه امکانات موجود در سرشور باعث افزایش تسلط بر انجام امور شستشو و ماساژ مو می شود.

سرشور ها بر اساس استفاده شامل سرشور ایستاده، نشسته، مبلی و خوابیده می باشد. هر کدام از این سرشورها با توجه به حالت منحصر بفرد خود استفاده های متفاوتی دارند. این سرشور ها دارای روکشی از پارچه، چرم و فوم می باشند. همچنین برای نشیمنگاه و پشتی آن از فوم های فشرده جهت راحتی مشتری استفاده می شود. در کناره ها از دسته برای ایجاد آسایش بیشتر برای مشتریان استفاده می شود. در ادامه با معرفی انواع سرشور همراه ما باشید.

سرشور ایستاده

آشنایی با سرشور ایستاده - کرج دکور

آشنایی با سرشور ایستاده – کرج دکور

همانطور که از نام این سرشور پیداست جهت استفاده به صورت ایستاده طراحی شده است. این سرشورها دارای ارتفاعی مناسبی می باشند تا مشتری سر خود را درون آن قرار داده و موهای فرد مورد نظر در آن شستشو و ماساژ داده شود. سرشور ایستاده در بین انواع سرشور آرایشگاهی دارای ابعاد کوچکتری می باشد و فضای کمتری را اشغال می نماید.

این مدل از سرشور دارای یک پایه می باشد. بر روی این پایه کاسه مناسب شستشو و شیرآلات قرار گرفته است. شکل کاسه شستشو به نوعی می باشد که به راحتی گردن در لبه آن قرار میگیرد. سرشور ایستاده بر خلاف دیگر سرشورها مانند مبلی، خوابیده و  سرشور نشسته صندلی جهت نشستن ندارد.

سرشور نشسته

این سرشور با توجه به قابلیتی که دارد امکان نشستن را برای مشتری فراهم می کند. در این نوع از سرشور امکاناتی وجود دارد که موجب انجام عملیات شستشو و ماساژ مو را راحت می کند. قسمت های تشکیل دهنده این مدل یک صندلی یا مبل، کاسه و شیرآلات می باشد. در بین انواع سرشور آرایشگاهی این مدل بسیار پر طرفدار می باشد. سرشور نشسته مناسب برای آرایشگاه های زنانه می باشد.

به دلیل فرم نشستن و شکل کاسه آن، موهای بلند به راحتی در آن قرار میگیرد. همچنین صندلی ای که جلوی آن قرار دارد فضای نشیمن مناسبی را برای مشتری ایجاد می نماید. سرشور نشسته نسبت به نوع ایستاده به واسطه وجود صندلی در جلوی آن فضای بیشتری را اشغال می کند. در کنار استفاده از این سرشور میتوانید از پاف آرایشگاهی استفاده نمایید. کرج دکور به عنوان تولیدی پاف در کرج آماده ارائه انواع پاف به مشتریان می باشد.

سرشور خوابیده

آشنایی با سرشور خوابیده - کرج دکور

آشنایی با سرشور خوابیده – کرج دکور

این نوع از سرشور نیز مانند سرشور نشسته دارای کاسه شستشو در پشت آن می باشد. تفاوت این سرشور با نوع نشسته در حالت قرار گیری مشتری می باشد. فرم جایگاه مشتری به شکلی می باشد که به حالت نیمه دراز کش در می آید و برای مشتری حالتی راحت را ایجاد می نماید. این مدل از سرشور در بین انواع سرشور آرایشگاهی دارای ابعاد بیشتری می باشد.

جنس بدنه سرشور خوابیده از فلز می باشد. به دلیل اینکه این محصول با آب احتمال برخورد بسیار دارد باید بدنه آن از جنسی باشد که دچار فرسودگی و پوسیدگی نشود. البته توصیه می شود که در صورت ریختن آب بر روی آن در انتهای کار حتماً قسمت مرطوب را پاک کنید.

سرشور مبلی

این مدل از سرشور همانند سرشور نشسته می باشد. در بین این دو مدل تفاوت هایی وجود دارد که آنها را بررسی میکنیم. سرشور مبلی دارای نشیمنگاهی راحتتر به شکل مبل می باشد. این مدل دارای نشیمن، پشتی و دسته مبل می باشد. سرشور مبلی از لحاظ راحتی بین انواع سرشور آرایشگاهی دارای کیفیت بیشتری می باشد.

سرشور به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی در آرایشگاه ها بسیار پر طرفدار می باشد. برای خرید این کالا باید نکاتی همچون امکانات مورد نیاز، ابعاد و دکوراسیون را در نظر بگیرید. کرج دیزاین با تولید انواع سرشور از جمله سرشور مبلی آماده ارائه خدمات می باشد. تمامی محصولات در قالب سفارش مشتری نیز قابل اجرا می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *