مقالات

سرشور مبلی و ویژگی و کاربرد های آن

سرشور مبلی و ویژگی و کاربرد های آن - کرج دکور

سرشور مبلی یکی از انواع سرشور آرایشگاهی است که در سالن های آرایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. سرشور مبلی و ویژگی و کاربرد های آن با دیگر سرشور ها مثل سرشور ایستاده متفاوت است و از نظر ظاهری هم تفاوت هایی دارند. سالن های آرایشگاهی به تجهیزات مختلفی برای شروع فعالیت های خود دارند که سرشور یکی از آن ها می باشد.

تجهیزاتی همانند سرشور آرایشگاهی جزء لوازم ضروری برای شروع کار نیستند اما وجود آن ها می تواند برای برخی لاین ها بسیار مفید باشد. لاین هایی که مرتبط با موی سر هستند دقیقاً لاین هایی هستند که نیازمند یک سرشور آرایشگاهی اند. اما در نهایت برای خرید یک سرشور باید به ویژگی ها و کاربردهایی که دارند آگاه بود.

سرشور مبلی چیست؟

سرشور مبلی رابون - سرشور آرایشگاهی کرج دکور

سرشور مبلی رابون – سرشور آرایشگاهی کرج دکور

اگر وبلاگ کرج دکور را دنبال کرده باشید مطالبی در رابطه با سرشور ها خواهنده اید. سرشور ها صندلی هایی هستند که در ابتدای آن ها کاسه ای بهمراه تجهیزات مرتبط با آن برای شستشوی سر بکار برده می شود. سرشور به گونه ای طراحی و تولید می شود تا فضای کافی برای نشستن یا دراز کشیدن و شستشوی موی سر در آن وجود داشته باشد.

این تجهیزات به چند دسته مختلفی مثل نشسته و ایستاده تقسیم می شوند که سرشور مبلی هم نوعی از سرشور های نشسته هستند. سرشور های نشسته نوعی از سرشور هستند که مشتری همانند یک صندلی یا مبل بر روی آن ها مینشیند. حالا سرشور مبلی همان سرشور نشسته است که نشیمنگاه آن دقیقاً شبیه به یک مبل می باشد.

درست است که سرشور مبلی را بعنوان سرشور نشسته هم می شناسند اما اگر بدنبال اینگونه از سرشور ها هستید بهتر است همان سرشور مبلی صدایش کنید. زیرا سرشورهای مبلی متفاوت ار یک سرشور نشسته ای است شاید در ظاهر بعضاً نتوانید آن ها را تشخیص دهید. در ادامه با مطلب سرشور مبلی و ویژگی و کاربرد های آن با کرج دکور همراه باشید.

ویژگی های سرشور مبلی

سرشور مبلی دارای ویژگی های متفاوت تری نسبت به سایر سرشور ها است. این ویژگی ها در طراحی و تولید یک سرشور مبلی کاملاً رعایت می شود و با بخش زیادی تنها شامل همین سرشور ها است. می توان گفت این ویژگی ها هستند که باعث می شوند یک سرشور را سرشور مبلی بنامیم و اگر نباشند همان سرشور نشسته صدایشان کنیم.

یکی از ویژگی هایی که سرشور مبلی دارد نوع طراحی آن است. طراحی سرشور مبلی بگونه ای است که به شکل یک مبل ساخته می شود. اما چرا باید یک سرشور به شکل مبل باشد؟ سرشور از دو بخش تشکیل می شود، کاسه و صندلی. بخش کاسه همانند تمام سرشور ها یکسان است اما بخش صندلی یک مسئله جداگانه ای می باشد.

بخش نشیمنگاه سرشور ها باید بگونه ای راحت باشد که مراجعه کننده بدون اذیت شدن در ناحیه کمر و گردن بر روی آن قرار بگیرد. نشیمنگاه مبلی این شرایط را ایجاد می کند تا صندلی سرشور همانند یک مبل نرم و راحت باشد. این راحتی و البته زیبایی که به سرشور می دهد باعث می شود تا محبوبیت بیشتری هم برای آرایشگر و هم برای مراجعه کننده داشته باشد. در ادامه مطلب سرشور مبلی و ویژگی و کاربرد های آن برخی از ویژگی ها را مختصر بیان می کنیم.

  • طراحی شبیه به مبل
  • نرم و راحت
  • طرح ها و ابعاد مختلف
  • ابعاد مناسب و جمع و جور

کاربرد های سرشور مبلی

سرشور آوین کویین - تجهیزات آرایشگاه کرج دکور

سرشور آوین کویین – تجهیزات آرایشگاه کرج دکور

تجهیزات سرشور مبلی کاربرد کاملاً مشخص و واضحی دارد و جز آن استفاده دیگری از آن نمی شود. سرشور ها به جهت شستشوی سر بکار می روند و از این جهت تجهیزاتی کامل در اختیار آرایشگران قرار می دهد. لاین های اصلاح مو به گونه ای هستند که در خدماتی مثل رنگ و برخی اصلاح ها نیاز به شستشوی موی سرور دارند.

با توجه به نوع این خدمات گاهاً نیاز است که شستشوی حین انجام کار صورت گیرد. در این شرایط دیگر مقدور نیست که مراجعه کننده به منزل خود مراجعه کند و شستشو را انجام داده و مجدد بازگردد. به همین جهت است که سرشور ها طراحی و تولید می شوند و آرایشگاه های زیادی از آن ها استفاده می کنند.

فارغ از این مسئله، وجود حداقل یک سرشور در یک آرایشگاه نسبتاً بزرگ و حرفه ای جذابیت هایی هم دارد. سرشور ها بدلیل شکل بسیار زیبایی که دارند توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می کند. این خود باعث می شود تا این مشتری ها علاقه ای با انجام خدماتی که سرشور در آن ها باشد هم خواهند داشت.

سرشور مبلی مردانه و زنانه

سرشور ها تنها برای سالن های آرایشگاهی زنانه استفاده نمی شوند. سالن های مردانه هم از سرشور ها استفاده یکسانی می کنند. البته در خدمات اصلاح موی سر آقایان بگونه ای نیست که حین کار شستشو نیاز باشد. اما قبل یا بعد از آن بسیار مفید است و می تواند خدمات اضافه و جذابی باشد. البته که اگر موی سر پیش از اصلاح چرب و کثیف باشد نتیجه اصلاح خوبی را ارائه نمی دهد.

علاوه بر آن در سالن های آرایشگاه زنانه بسیار بیشتر از سرشور ها استفاده می شود. پیشتر در مقاله سرشور مبلی و ویژگی و کاربرد های آن اشاره کردیم که وجود یک سرشور به چه اندازه می تواند مفید و جذاب باشد. جذابیت در لاین ها و خدمات مختلف سالن های زیبایی و آرایشی زنانه بسیار پر اهمیت است. به همین دلیل سرشور ها می توانند نقش مهمی را در آن ایفا کنند.

فارغ از تمام این موارد، خرید سرشور آرایشگاهی در انواع مختلف آن باید طبق نیاز و سلیقه سالن دار ها یا آرایشگران باشد. اگر محیط کوچکتری دارید یا قصد دارید چندین سرشور آرایشگاهی داشته باشید، سرشور ایستاده می تواند مفید و قابل قبول واقع شود. شما عزیزان می توانید جهت خرید سرشور آرایشگاهی به نمایشگاه یا پلتفرم های آنلاین کرج دکور مراجعه کنید یا با مشاوران فروش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *