مقالات

تجهیزات لاین رنگ مو

تجهیزات لاین رنگ مو - کرج دکور

لاین رنگ مو همانطور که از نامش پیداست جهت انجام رنگ مو مورد استفاده قرار میگیرد. تجهیزات لاین رنگ مو مناسب برای انجام این فعالیت می باشد. تغییر رنگ مو یکی از اولین و قدیمی ترین اقدامات آرایشگاهی در سالن های زیبایی می باشد. جذابیت و این کار نه تنها با گذشت زمان کمتر نشده است بلکه پیشرفته تر و پرطرفدارتر نیز شده است. استاد کاران فعال در این لاین برای انجام هر چه بهتر کار خود نیازمند تجهیزاتی می باشند که در این مقاله به آنها می پردازیم.

لاین رنگ مو نیز مانند دیگر لاین ها نیازمند تجهیزاتی جهت انجام این حرفه می باشد. این تجهیزات شامل یک سری ابزارها و رنگ ها می باشد که در صورت وجود تجهیزات آرایشگاهی دیگر ممکن می شود. گستردگی این تجهیزات از آینه تا صندلی و دیگر تجهیزات دکوری می باشد. کرج دکور به عنوان تولید کننده محصولات دکوری و تجهیزات آرایشگاهی در این مقاله قصد دارد تا شما را با این ابزار ها آشنا بکند.

آشنایی با لاین رنگ مو

لاین رنگ مو چیست - کرج دکور

لاین رنگ مو چیست – کرج دکور

رنگ و لایت مو یکی از لاین های پردرآمد در سالن های زیبایی می باشد. در این لاین با استفاده از تکنیک های مختلف اقدام به تغییر رنگ مو می کنند. در گذشته رنگ مو به رنگ کلی مو خلاصه می شد و شاید کمی عقب تر برویم استفاده از مواد طبیعی و ساده تری مانند حنا پر کاربرد بود. امروزه جهت رنگ مو علاوه بر استفاده از مواد مختلف و تکنیک های متنوع در آن از تجهیزات لاین رنگ مو متفاوتی نیز استفاه می کنند.

یک استادکار حرفه ای که در لاین رنگ مو مشغول به کار می باشد باید بتواند تا مشتری را جذب بکند. این اقدام فرد متخصص باعث می شود تا مشتری در ادامه و ترمیم آن مراجعه دوباره داشته باشد. در صورتی که این اقدام به خوبی صورت نپذیرد مشتری برای مراجعه دوباره دچاره تردید می شود. برای حفظ این شرایط استاد کار باید علاوه بر انجام تخصص خود به صورت حرفه ای از تجهیزات مناسب استفاده نماید. به عنوان مثال انتخاب بهترین دکوراسیون آرایشگاه ها تاثیر مثبتی در جذب مشتری دارد.

تجهیزات آرایشگاهی لاین رنگ مو

همانطور که در بالا اشاره کردیم دکوراسیون آرایشگاه ها و استفاده از تجهیزات مناسب با لاین مورد نظر در جذب مشتری کمک می کند. با توجه به تخصصی شدن و تنوع بالا در تشکیل لاین سالن های آرایشگاهی هر قسمت نیازمند تجهیزات مخصوص به خود می باشند. لاین رنگ مو نیز به عنوان یک بخش تخصصی به تجهیزات لاین رنگ مو نیازمند می باشد. این تجهیزات دارای تنوع زیادی می باشند که به آنها اشاره خواهیم نمود.

تجهیزات این بخش شامل موارد اختصاصی و مشترکی با دیگر لاینها می باشد. مسلماً اولین موردی که در بخش اصلاح و میکاپ مورد نیاز می باشد یک آینه مناسب است که مشتری بتواند خود را در آن مشاهده کند. برای قرار گیری آینه در ارتفاع مناسب می توان از کنسول استفاه نمود. کنسول علاوه بر آن دارای کشوهایی جهت قرار گیری تجهیزات آرایشگری می باشد. صندلی آرایشگاهی نیز از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در این لاین می باشد.

صندلی آرایشگاهی لاین مو

در سالن های زیبایی شاهد وجود صندلی های مختلفی هستیم. این صندلی در قسمت انتظار، منشی و سایر لاین ها قابل مشاهده می باشد. یکی دیگر از تجهیزات لاین رنگ مو استفاده از صندلی مناسب می باشد. صندلی مورد استفاده باید دارای شرایط خاصی باشد تا بهترین نتیجه را برای زمان کار ارائه دهد. یک صندلی نامناسب علاوه بر ایجاد خستگی برای مشتری و استاد کار باعث عدم تسلط بر کار نیز می شود.

یک صندلی مناسب برای لاین مو باید دارای تنظیم ارتفاع به وسیله جک باشد. با توجه به تفاوت در قد افراد مختلف جک این امکان را می دهد تا ارتفاع مناسب را نسبت به آن تنظیم نمود. علاوه بر آن برای مقاومت بالا نسبت به وزن و رطوبت بهتر است تا پایه و قسمتی از بدنه آن از فلز تهیه شود. روکش این صندلی نیز جهت مقاومت در مقابل رطوبت باید از جنس انواع چرم باشد. صندلی کپ رنوس یک انتخاب مناسب در این لاین می باشد.

آینه لاین رنگ مو

آشنایی با آینه لاین رنگ مو - کرج دکور

آشنایی با آینه لاین رنگ مو – کرج دکور

یکی از مهمترین تجهیزات لاین رنگ مو آینه می باشد. مطمئناً یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی که در سالن های زیبایی مورد استفاده بسیار قرار میگیرد آینه می باشد، زیرا آینه همیشه نماد توجه به زیبایی و مشاهده خود بوده است. آینه لاین رنگ مو می تواند به دیوار نصب شود یا بر روی کنسول نیز قرار بگیرد. آینه می تواند دارای ویژگی هایی باشد که شامل نورپردازی، انواع قاب و سایز آن می باشد.

یک آینه مناسب باید دارای سطحی کاملاً صاف، مسطح و فاقد هر گونه موج در آن باشد. همین موضوع باعث نمایش تصویری واقعی تر به مشتری می شود. این آینه ها باید کاملاً متناسب با کنسول باشد و فضای زیادی را اشغال نکند، این ویژگی باعث افزایش نظم به میز آرایش می شود و از ایجاد شلوغی بر روی آن جلوگیری می کند. کرج دکور آینه کنسول اورانوس را به شما عزیران پیشنهاد می دهد.

کنسول لاین رنگ مو

کنسول را می توان به عنوان یکی از تجهیزات لاین رنگ مو در نظر گرفت. این وسیله با دارا بودن کشو باعث ایجاد فضایی مناسب جهت قرار گیری و نظم بخشیدن به تجهیزات رنگ مو می باشد. معمولاً کنسول در جلوی صندلی آرایشگاهی قرار میگیرد که بر روی آن یک آینه قرار داده می شود. فضای باز زیر آن باعث ایجاد محیطی آزاد برای حرکت پاهای مشتری می باشد.

آینه و کنسول آرایشگاهی به صورت عمده با یکدیگر نام برده می شود به طوریکه نام کنسول به صورت تکی بی معنا می باشد. این موضوع بدان معنی نمی باشد که از کنسول به صورت تکی استفاده نمی شود اما استفاده این دو با هم بهترین نتیجه را حاصل می نماید. بنابراین جهت خرید یک کنسول مناسب پیشنهاد می شود تا آینه متناسب با آن را نیز تهیه نمایید.

سرشور آرایشگاهی

می توان از سرشور به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات لاین رنگ مو نام برد. به کمک این وسیله در انتهای کار موهای سر شستشو و ماساژ داده می شود. سرشور با توجه به داشتن فرم استاندارد و متناسب با شکل بدن شرایطی را فراهم می کند تا علاوه بر اینکه مشتری به راحتی بر روی صندلی بنشیند، تسلط استاد کار بر روی کار نیز افزایش می یابد. سرشور ها با توجه به ویژگی هایی که دارد دارای انواع ایستاده، نشسته، خوابیده و مبلی می باشد.

سرشورها به طور کلی دارای قسمت های مشخصی می باشند. از اصلی ترین اجزای آن می توان به کاسه و شیر آب اشاره کرد. باتوجه به نوع آن که ایستاده، نشسته و خوابیده می باشد قسمت های متحرک مختلف به آن اضافه می شود. این قسمت ها بر اساس نوع آن می تواند شامل نشیمن، تکیه گاه، دسته و زیر پایی شود. کرج دکور جهت یک انتخاب مناسب برای سالن زیبایی شما سرشور آویین کویین حلزونی را پیشنهاد می دهد.

باکس و ترولی آرایشگاهی

یکی دیگر از تجهیزات لاین رنگ مو  که می تواند پر استفاده باشد باکس و ترولی آرایشگاهی می باشد. البته این وسیله بیشتر دارای استفاده مشترک در فضای آرایشگاه ها می باشد اما به عنوان یک وسیله کاربردی در این بخش نیز مورد استفاده قرار میگیرد. باکس و ترولی آرایشگاهی با توجه به امکانات و کشوهایی که دارد مناسب برای نظم بخشیدن به ابزار کار می باشد.

ترولی آرایشگاهی علاوه بر امکاناتی و طراحی خاص خود با وجود چرخ ها در زیر آن به راحتی میتواند جابجا شود. ترولی آرایشگاهی دارای انواع مختلفی مانند چوبی و فلزی می باشد. همچنین ترولی ها دارای انواع پلاستیکی نیز می باشد که ترولی رنگ و کراتین بیست یکی از انواع ترولی با کیفیت در این جنس می باشد.

صندلی استاد کار

آشنایی با صندلی استاد کار - کرج دکور

آشنایی با صندلی استاد کار – کرج دکور

همچنین در کنار تجهیزاتی که نام برده شد می توان از انواع صندلی استاد کار جهت نشستن شخص متخصص نام برد. با استفاده از این صندلی تسلط بر روی کار افزایش می یابد و از ایجاد خستگی برای انجام فعالیت مورد نظر می کاهد. استفاده از صندلی استاد کار در کنار تجهیزات لاین رنگ مو در جهت تکمیل این پازل کمک بسیار زیادی می کند. صندلی استاد کار یک صندلی بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف است که آرایشگاه ها یکی از این مشاغل می باشد.

صندلی استاد کار در سایز ها و انوع مختلفی موجود می باشد. این صندلی با انواع مختلف بدون پشتی، با پشتی و دسته می باشد. همچنین در زیر بیشتر آنها چرخ جهت جابجایی تعبیه شده است. برای روکش این صندلی ها از انواع چرم و پارچه استفاده می شود. بهترین انتخاب برای روکش این صندلی نوع چرم و ضد آب می باشد.

تهیه و تکمیل وسایل لاین رنگ مو در هر سالن زیبایی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این لاین یکی از پرطرفدارترین لاین ها در سالن های زیبایی است که بسیار پر درآمد می باشد. این لاین به دلیل همین اهمیت بالا باید دارای تجهیزات لازم و مناسب باشد. کرج دکور با پشتوانه سالها تجربه آماده ارائه بهترین محصولات در جهت تکمیل لاین رنگ مو می باشد همچنین در صورت نیاز می توانید سوالات خود را با متخصصین ما در زمینه دکور و تجهیزات آرایشگاهی در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “تجهیزات لاین رنگ مو

  1. محمد گفت:

    مفید بود مرسی

    1. کرج دکور گفت:

      موفق باشید.

  2. ترنم گفت:

    خیلی هم عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *