مقالات

ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟

ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ - کرج دکور

ترولی یا باکس آرایشگاهی هر دو جزء تجهیزات آرایشگاه هستند که در سالن های زنانه یا مردانه استفاده می شوند. ترولی آرایشگاهی و باکس آرایشگاه هر دو نظم دهنده و جزء دکوراسیون سالن های آرایشی به حساب می آیند. تقریباً می توان گف که باکس و ترولی هر دو کاربرد های مشابهی دارند اما قطعاً دو محصول جدا از هم می باشند.

برای خرید ترولی یا باکس آرایشگاهی باید به نکات مختلفی توجه کرد و با نیازی که به این تجهیزات آرایشگاهی داریم این دو را از هم جدا کنیم. جداسازی دو محصول مشابه به هم شاید کمی دشوار به نظر برسد. اما برای آن که بتوانیم انتخاب دقیقی داشته باشیم نیاز به مشاوره و زمان کافی جهت گزینش یکی از این ها خواهیم داشت.

ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ - کرج دکور

ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ – کرج دکور

ترولی یا باکس آرایشگاهی

سالن های آرایشگاهی زنانه و مردانه امروزه نسبت به گذشته تجهیزات بهتر و شیک تری دارند. این تجهیزات آرایشگاه هم به زیبایی دکوراسیون داخلی آن ها کمک می کند و هم در حین کار آسودگی بیشتری خواهند داشت. البته که لذت بودن در یک سالن با تجهیزات حرفه ای هم جای صحبت دارد که بیشتر برای مراجعه کنندگان مناسب است.

ترولی آرایشگاه و باکس آرایشگاه هر دو جزء تجهیزات مهم سالن های آرایشی هستند. این دو در یک شکل و شمایل و ابعاد مشخصی طراحی و تولید می شوند که باعث می شود مشابه یکدیگر باشند. اما در نهایت در امکاناتی که به شما ارائه می دهند تفاوت هایی ایجاد می کنند. این تفاوت ها باعث می شود تا بتوانید تصمیم بگیرید ترولی یا باکس آرایشگاهی خریداری کنید.

در خرید تجهیزات آرایشگاه باید دقت لازم را داشته باشیم که تجهیزاتی که کاربرد یکسان دارند را بیشتر از تعداد موردنیاز خریداری نکنید. مگر آن که محیط سالن به قدری بزرگ باشد و لاین های زیادی در آن تکرار شده باشد که تجهیزات متعدد کاربردی باشند. با ادامه مطلب ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ با کرج دکور همراه باشید.

ترولی آرایشگاه چیست؟

در سالن های آرایشگاهی لاین های مختلفی برای ارائه خدمات متنوع وجود دارد. هر لاین نیازمند تجهیزاتی است تا متخصص بتواند به مراجعه کننده خدمات برساند. برخی تجهیزات جزء ملزومات کار هستند و حتماً باید آن ها را در لاین مربوطه داشته باشیم. اما برخی تجهیزات دیگر خدمات را حرفه ای تر و تکمیل تر می کند که ترولی را می توان از این دسته از تجهیزات دانست.

ترولی های آرایشگاهی تجهیزاتی هستند که دارای طبقه، کشو یا کمد می باشند و معمولاً پایه های چرخدار دارند. ترولی آرایشگاهی در ابعاد بسیار کوچکتر از یک میز می باشد و در کنار متخصص جهت قرار گیری لوازم کار جای می گیرد. تجهیزات ترولی بدلیل ابعاد کوچک و وزن کم بسیار راحت جابجا می شوند و این یک نکته مثبت برای متخصصان لاین های آرایشی است.

از ترولی می توان بعنوان یک وسیله آرایشی در لاین های مختلف آرایشگاه استفاده کرد. ترولی ها ویژگی های مختلفی دارند که باید بر اساس خدماتی که داده می شود و لاینی که در آن قرار می گیرد انتخاب شود. وجود ترولی آرایشگاهی در یک سالن آرایشی می تواند کمک زیادی به متخصصان در ارائه خدمات کند.

باکس آرایشگاه چیست؟

در وبلاگ کرج دکور پیشتر درباره باکس آرایشگاهی چیست؟ مفصل صحبت کرده ایم. باکس آرایشگاه همانند یک کمد در ابعاد کوچک است که مثل یک ترولی می تواند دارای طبقات و کشو ها و یا کمد باشد. باکس ها معمولاً ثابت هستند و پایه های چرخدار در آن کار نمی شود. کاربرد مشابهی که یک باکس آرایشگاه با ترولی دارد قرارگیری وسایل و لوازم آرایشی در آن می باشد.

تجهیزات باکس آرایشگاهی نیز جزء تجهیزات ضروری یک آرایشگاه نیست اما وجود آن می تواند هم به زیبایی دکوراسیون داخلی کمک کند و هم کاربردهایی به شما بدهد. باکس آرایشگاه را می توان هم در گوشه کنار سالن قرار داد و هم در لاین های مختلف گذاشت. اما باید از آن بعنوان یک باکس ثابت که تجهیزات دم دستی نداشته باشد بیشتر نگاه کنیم.

از باکس ها می توان برای قرارگیری لوازم مختلف در آن استفاده نمود. این لوازم اگر قرار باشد باکس در گوشه کناری در سالن قرار بگیرد نیازی نیست حتماً لوازم مهم کار در لاین ها باشد. می تواند ابزارهایی در آن قرار بگیرد که دم دست بودن آن ها مهم نیستند. همچنین باکس ها می توانند در ابعاد بسیار متنوعی طراحی و تولید شوند.

تفاوت باکس و ترولی

ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ - کرج دکور

ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ – کرج دکور

تقریباً این تفاوت ها را در عناوین بالاتر در مقاله ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ توضیح دادیم. اما اگر بخواهیم کمی ریز تر بشویم تا به نتیجه ای جهت خرید این دو برسیم با ما همراه باشید. در ابتدا باید در نظر بگیریم که دقیقاً قرار است با این نوع تجهیزات چه کار کنیم و چه امکاناتی از آن ها انتظار داریم.

اگر قرار باشد وسیله ای داشته باشیم تا براحتی جابجا شود و برای چند لاین مشترک استفاده کنیم ترولی آرایشگاهی گزینه مناسب تری است. اما اگر می خواهیم صرفاً یک کمد در ابعاد خیلی کوچک تر داشته باشیم که جای ثابتی داشته باشد، باکس آرایشگاهی گزینه بهتری است. در ادامه برخی تفاوت ها را ذکر کرده ایم.

  • ترولی ها متحرک اما باکس ها ثابت هستند
  • ترولی ها طبقات بیشتری نسبت به باکس ها دارند
  • ترولی ها وزن کمتری نسبت به باکس ها دارند
  • ابعاد باکس ها می تواند به مراتب بیشتر از ترولی ها باشد
  • مقاومت باکس ها از ترولی ها از نظر دوام بیشتر است
  • ترولی ها امکانات بیشتری نسبت به باکس ها دارند

ترولی باکس، تلفیق ترولی و باکس آرایشگاه

اگر بودجه یا متراژ پایینی برای سالن خود دارید و علاوه بر داشتن این دو یکی را باید انتخاب کنید، ترولی باکس ها راست کار خودتان هستند. کرج دکور بعنوان طراح و تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی محصولاتی تحت عنوان ترولی باکس دارند. به این شکل که این دو محصول با یکدیگر تلفیق شده اند و کاربرد های هر دو را در یک محصول گنجانده است.

وزن کمتر، دوام بالاتر، تحرک پذیری و ویژگی های مختلف دیگر از آن این محصول است. این محصولات که ما آن را با عنوان ترولی باکس می شناسیم، از نظر زیبایی هم چیزی ما بین باکس و ترولی است. سعی کرده ایم تا محصولی باشد تا ویژگی های مشابه این دو را در بر بگیرد. کرج دکور جزء تنها تولید کننده ترولی باکس در کشور می باشد.

جهت خرید ترولی آرایشگاهی، باکس آرایشگاهی و یا ترولی باکس می توانید بصورت حضوری به نمایشگاه بزرگ کرج دکور در این استان اقدام نمایید. همچنین از طریق پتلفرم های آنلاین همانند شبکه های اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن کرج دکور می توانید محصولات را سفارش دهید. ارسال به سراسر کشور جزء خدمات پررنگ این تولید کننده تچهیزات آرایشگاه است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *