مقالات

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ کرج دکور

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ خرید ترولی آرایشگاهی از جمله تجهیزات ضروری یک سالن زیبایی به حساب می آید. در صورتی که قصد خرید یک ترولی آرایشگاهی را داریم باید به نکات مختلفی توجه کنیم تا بهترین خرید خود را تجربه کنیم. هرچند ممکن است یک سالن زیبایی بزرگ با تعداد لاین های بیشتر داشته باشیم که در این صورت باید چندین ترولی خریداری کنیم.

ترولی ها از جمله تجهیزات ضروری یک آرایشگاه زنانه هستند که نقش و کاربرد زیادی در این محیط ها دارند. به همین جهت خرید ترولی آرایشگاهی باید حتماً جزء گزینه های موردنظرمان در راه اندازی یک سالن زیبایی باشد. البته که تجهیزات مختلف دیگری هم هستند که می توانند به عنوان یک نظم دهنده عمل کنند اما وجود یک ترولی چیز دیگری است.

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ کرج دکور

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ کرج دکور

زمانی که قصد خرید هر تجهیزاتی را داریم به طبع آن پیش از خرید به تحقیقاتی دست می زنیم. از انجام این تحقیقات انتظار داریم تا در نتیجه به کمک شود تا انتخاب بهتر و معقول تری داشته باشیم. ترولی نیز از جمله این تجهیزات آرایشگاه است که باید پیش از خرید تحقیقاتی در مورد آن داشته باشیم. البته که اگر خرید اول شما نیست و تجربه خرید ترولی داشته اید دیگر بحث همین جا جدا می شود و می توانید برای خرید اقدام کنید.

اما در صورتی که تابحال خرید ترولی را انجام نداده اید قرار است در بازار ترولی های مختلف با اشکال و ابعاد متفاوت ببینید. در این صورت انتخاب کمی دشوار تر می شود و ممکن است زمان و هزینه زیادی از ما جهت خرید ترولی گرفته شود. به همین جهت است که باید بدانیم در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ با کرج دکور با ادامه این مقاله با ما در همراه باشید.

تجهیزات آرایشگاهی و دکوراسیون داخلی بدلیل تنوع زیاد در متریال خرید را کمی دشوار می کند. البته دشوار از این بابت که باید اطلاعات بیشتری نسبت به این متریال ها داشته باشیم. از طرفی این هم متریال های متفاوت باعث تنوع در محصولات می شود تا محصولی که به سلیقه مان بیشتر نزدیک است را انتخاب کنیم. در ادامه بصورت سرفصل هر یک مواردی که باید در انتخاب ترولی دقت کنیم را شرح می دهیم.

1. به ابعاد ترولی دقت کنیم

ترولی ها ابعاد مختلفی دارند این ابعاد در موارد مختلفی تاثیرگذار هستند. بطور مثال هرچه ابعاد یک ترولی بزرگتر باشد محفظه بزرگتری برای قرارگیری تجهیزات موردنظرمان را به ما می دهد. اما از طرف دیگر فضای بیشتری را اشغال می کند و جابجایی آن مشکل تر می شود. پس صرفاً در انتخاب ترولی نباید بیشترین ها و بزرگترین ها را انتخاب کنیم.

همچنین اگر قرار باشد ترولی کوچکی انتخاب کنیم باید این مورد را در نظر بگیریم که حداقل بیشتر از یک عدد ترولی برای سالن خود تهیه کنیم. البته این در حالی است که با یک سالن زیبایی نسبتاً بزرگ با تعداد لاین های مختلف سرکار داشته باشیم. در این صورت وجود چند ترولی کوچک تر می تواند هم کاربرد بیشتری ایجاد کند و هم دکوراسیون داخلی را جذاب تر کند.

2. تعداد طبقات ترولی مهم است

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ کرج دکور

در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ کرج دکور

ترولی ها دارای طبقاتی در خود هستند که می توانیم علاوه بر محظه های درونی از آن ها استفاده کنیم. در حداقل ترین ترولی ها یک طبقه در آن ها وجود دارد که تنها حالت رویی این ترولی ها هستند. همانطور که می دانید در بخش رویی ترولی ها بعنوان یک طبقه می توان لوازمی را روی آن قرار داد. حال این لوازم می تواند دکوری یا حتی وسیله کار باشد.

در برخی دیگر از ترولی آرایشگاهی دارای چند طبقه درونی در خود هستند. طبق داخلی در یک ترولی باعث می شود تا فضای غیر سرپوشیده داشته باشد و هر وسیله ای در آن ابعاد را روی آن قرار داد. اما از طرفی هم این مسئله باعث می شود تا از تعداد کشو ها و کمد ها در صورت وجود کسر شود. می تواند زیباتر باشد اما کاملاً سلیقه در این مسائل اهمیت بیشتری دارد.

3. ‎‎‎‎‎‎ کشو و کمد های ترولی

تجهیزات ترولی ها می توانند دارای کشو و کمد در داخل خود باشند. ترولی ها به دو شکل طبقه محور و کشو و کمد دار هستند. در حالت اول تمام قسمت های یک ترولی از طبقات تشکیل شده اند و خبری از کشو و کمد در آن نیست. اما در برخی دیگر تمام یا بخش بزرگی از ترولی ها از کشو ها و کمد ها تشکیل شده اند که یک فضای سرپوشیده و محافظ شده را تشکیل می دهند.

قطعاً تا به اینجای کار متوجه شدید که در انتخاب ترولی به چه نکاتی دقت کنیم؟ قطعاً از این موارد کشو و کمد از مهم ترین نکات ترولی هستند که باید به آن دقت شود. اگر از آن دسته افراد هستید که دوست ندارید وسایل کار خود را به نمایش بگذارید ترولی با کشو و کمد پیشنهاد می شود. اما در غیر اینصورت ترولی هایی که فاقد کشو و کمد هستند هزینه کمتری هم دارند.

4. ترولی با دسته و چرخ

برخی از ترولی ها هستند که دارای دسته هستند تا بتوانید آن ها را بسیار راحت جابجا کنید. این نوع ترولی ها به درد چه کسانی می خورد؟ بله افرادی که مدام نیاز دارند تا وسایل کار خود را از این طرف سالن به آن طرف سالن بکشند. در نهایت که صرفاً دسته داشتن ترولی به شما در این قضیه کمک نمی کند و پایه ها باید چرخدار و متحرک باشند.

در کرج دکور اکثراً ترولی ها با پایه های متحرک و چرخدار طراحی و تولید می شوند. اما در این بین ممکن است یک ترولی شبیه به یک باکس آرایشگاهی بصورت ثابت باشد. البته در این مورد در وبلاگ کرج دکور مطلبی تحت عنوان ترولی یا باکس آرایشگاهی؟ کدام را بخریم؟ را منتشر کرده ایم که بد نیست نگاهی به آن بیاندازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *