مقالات

تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟

تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ کرج دکور

سوالی که در حین خرید تخت زیبایی پیش می آید این است که تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ تخت های آرایشگاهی به شکل کلی یک تکه و چند تکه تقسیم می شوند که هر یک از آن ها کاربرد های مختلفی دارد. مسئله مهم در خرید تخت یک تکه و چند تکه این است که مشخص کنیم این تخت زیبایی قرار است چه خدماتی را برای کاربران ارائه بدهد.

تخت های آرایشگاهی از جمله تجهیزات بسیار مهم جهت ارائه برخی خدمات پوست و زیبایی هستند. این تخت ها به شکل و شمایل خاصی طراحی و تولید می شوند و باید بر اساس نیاز یک متخصص در لاین موردنظر انتخاب شود. ارگونومی و میزان راحتی از ابتدایی ترین ویژگی های مهم یک تخت زیبایی است که باید به آن دقت زیادی شود.

تخت چند تکه بخریم یا یک تکه؟

با توجه به نیازها و سلیقه های هر فرد، انتخاب بین تخت یک تکه و تخت چند تکه یک تصمیم مهم است که ممکن است تأثیر زیادی بر کیفیت و راحتی داشته باشد. هر یک از تخت های یک تکه و چند تکه نکته های مثبت و منفی خود را برای شرایط هر فرد دارد که باید به آن توجه شود. تخت آرایشگاهی از جمله تجهیزاتی است که باید کیفیت و راحتی بسیار خوبی داشته باشد.

تفاوت های مختلفی در یک تخت یک تکه و چند تکه وجود دارد که کاملاً در ظاهر یک تخت آرایشگاه مشخص است. اما موردی که وجود دارد این است که کدام یک از آن ها مناسب لاین آرایشگاهی شما است. معمولاً با مشخص نمودن لاین موردنظر تیم فروش یک مجموعه شما را در انتخاب بین یک تکه و چند تکه راهنمایی می کند.

اما قصد داریم تا در مقاله تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ تفاوت میان این تخت ها را بشناسیم. کرج دکور بزرگترین تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی است که انواع تخت های زیبایی را طراحی و تولید می کند. با مراجعه به این مجموعه می توانید در نمایشگاه از تمامی تجهیزات مختلف تخت ها دیدن کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

تخت یک تکه

تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ کرج دکور

تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ کرج دکور

تجهیزات تخت هایی که بصورت یک تکه شناخته می شوند از جمله تخت هایی هستند که در اکثر محیط ها آن ها را میبینیم. تجهیزات تخت یک تکه تخت هایی هستند که بصورت یک تکه کار شده اند. این تخت ها یک تکه کلی دارند و قابلیت تغییر زوایای مختلف را ندارند. از تخت های یک تکه بیشتر در منازل و محیط های پزشکی استفاده می شود.

برای آن که یک تخت با کمترین قیمت و امکانات داشته باشیم تخت یک تکه بهترین گزینه است. البته که از تخت های یک تکه هم در سالن های زیبایی یا آرایشگاه استفاده های زیادی می شود. اما قاعدتاً تخت های یک تکه نسبت به تخت های چند تکه نکات مثبت و منفی خود را دارند. در ادامه توضیحات درباره تخت یک تکه ویژگی ها و کاربرد آن را خواهیم دید.

ویژگی های تخت یک تکه و کاربرد آن

کاربرد تخت های یک تکه زیاد است و در اکثر محیط های مختلف استفاده می شود. همانطور که پیشتر هم در ابتدای مقاله تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ گفته شد بیشتر در منازل و محیط های پزشکی استفاده می شود. اما در این بین در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها برای تخت پوست و زیبایی هم از تخت های یک تکه هم استفاده می شود.

تخت یک تکه در بین تخت ها کمترین قیمت و امکانات را دارد که باعث می شود بیشتر از آن استفاده شود. البته بستگی به نوع خدمات دارد که از چه نوع تختی استفاده کنیم. بطور مثال در یک مطب عمومی تخت یک تکه بسیار مناسب و تخت چند تکه زیاده روی محسوب می شود. به همین جهت است که به نسبت در صنعت پزشکی بسیار بیشتر از سالن های زیبایی استفاده می شود. در ادامه ویژگی های تخت یک تکه را خواهیم دید:

  • از نظر قیمتی ارزانتر است
  • در محیط های مختلف بیشتر استفاده می شود
  • راحتی و ارگونومی بسیار معمولی دارد
  • داوم بالاتری نسبت به تخت چند تکه دارد
  • وزن کمتری دارد و راحت جابجا می شود
  • امکاناتی برای آن در نظر گرفته نمی شود

تخت چند تکه

در بین تخت ها، تخت چند تکه از جمله تخت های پیشرفته حساب می شود. این تخت ها همانطور که از نامش پیداست بصورت چند تکه هستند که هر یک از این تکه ها قابلیت تغییر زوایا را دارند. البته باید دقت داشت که تکه اصلی که در وسط ترین قسمت وجود دارد معمولاً تغییر حالت ندارد. اما تکه های تکیه گاه و زیر پایی در تخت سه تکه قابلیت تغییر زاویه را دارد.

تجهیزات آرایشگاهی و سالن های زیبایی قضیه کاملاً متفاوتی در وسائل خود دارند. به این شکل که خدماتی که ارائه می شوند خصوصی هستند و نیاز است تا تجهیزات بهتری نسبت به مکان های عمومی داشته باشند. تخت های چند تکه کاربرد های زیادی برای یک سالن آرایشگاهی ایجاد می کند که این به نفع مدیر سالن و متخصصین می باشد.

ویژگی های تخت چند تکه و کاربرد آن

تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ کرج دکور

تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟ کرج دکور

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی تخت چند تکه، تکه های متحرک در تخت است. در تخت های دو تکه یا سه تکه این قابلیت را دارند تا تغییر حالت دهند و مراجعه کننده بتواند براحتی بر روی آن ها بنشیند یا دراز بکشد. تخت های دو تکه به شکل همان تخت می مانند اما تخت های سه تکه به شکل یک صندلی آرایشگاهی هم در می آیند.

از یک تخت سه تکه می توان بعنوان یک تخت مژه یا تخت تتو هم استفاده کرد که نیاز به زمان های طولانی دارد. در نهایت هر زمان که متخصص نیاز بداند می تواند تکه های پشتی و زیرپایی تخت چند تکه را تغییر زاویه دهد. این مسئله باعث می شود تا هم متخصص مانور بیشتری بتواند بدهد و هم مراجعه کننده خیلی زود خسته نشود. در ادامه برخی ویژگی های تخت چند تکه را مطالعه می کنیم:

  • قیمت بیشتر نسبت به سایر تخت ها
  • بعنوان تخت لاکچری و شیک شناخته می شود
  • راحتی و ارگونومی بسیار بالایی دارد
  • داوم مناسبی دارد
  • می تواند بصورت دستی یا برقی باشد
  • وزن بیشتری دارد و جابجایی آن سخت است
  • امکان زیادی بسته به برقی بودن یا نبودن دارد

و در نهایت، تخت یک تکه بخریم یا تخت چند تکه؟

برای سالن های زیبایی بهترین انتخاب یک تخت چند تکه است. تخت های دو تکه و سه تکه امکانات بسیار زیادی به ما می دهد که می توانیم در لاین های مختلف از آن ها استفاده کنیم. اما اگر خیلی اصرار دارید که تخت یک تکه بخرید داشتن یک عدد از آن ها هم می تواند مفید باشد. اما باید بدانیم که از تخت یک تکه در هر لاین و خدماتی بهتر است استفاده نکنیم. زیرا که تجربه نامناسبی به مراجعه کننده می دهیم و باعث می شود تا از خدمات دریافت شده رضایت کافی نداشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *