مقالات

صندلی استادکار چیست؟

صندلی استادکار چیست؟ - کرج دکور

صندلی آرایشگاهی انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم در رابطه با صندلی استادکار چیست؟ صحبت کنیم. صندلی استاد کار از جمله صندلی های آرایشگاهی به حساب می آید که در لاین های مختلف سالن های زیبایی استفاده می شود. این صندلی ها بدلیل ویژگی های منحصربفردی که دارند متناسب با قسمت های مختلف یک آرایشگاه می باشد.

همانطور که می دانید بیشترین تجهیزات تشکیل دهنده یک آرایشگاه یا سالن زیبایی را صندلی استادکار تشکیل می دهد. این صندلی ها شکل و شمایل خاصی دارند و ویژگی های آن ها باعث شده است تا با دیگر صندلی ها متمایز باشد. از صندلی استادکار بیشتر در سالن های زیبایی استفاده می شود اما بعضاً در محیط های دیگری هم بعنوان صندلی قرار می گیرند.

صندلی استاد کار چیست

در بین صندلی ها، صندلی استاد کار نوعی صندلی آرایشگاهی است که از نظر ظاهری کوچک تر و جمع و جور تر می باشد. این صندلی ها دارای پایه های ثابت یا چرخدار هستند که جک تنظیم ارتفاع هم در آن ها کار می شود. صندلی استادکار تکیه گاه کوتاه تری نسبت به دیگر صندلی ها دارد و نشیمنگاه آن هم به همان میزان کوچکتر طراحی می شود.

بدلیل متفاوت بودن هر لاین از خدماتی که یک سالن زیبایی ارائه می دهد تجهیزات مختلفی طراحی و تولید می شوند. اما در این بین برخی تجهیزات هستند که می توان از آن ها در قسمت های مختلف و مشابه هم استفاده نمود. صندلی استاد کار از این نوع صندلی ها است که در لاین ها مختلف قابل استفاده هستند.

طراحی و ساخت صندلی استادکار

صندلی استادکار سیلا - صندلی آرایشگاهی کرج دکور

صندلی استادکار سیلا – صندلی آرایشگاهی کرج دکور

طراحی صندلی استادکار نقش حیاتی در جلب توجه مشتریان دارد. از جزئیات ظاهری گرفته تا متریال استفاده شده در ساخت، انتخاب یک صندلی با طراحی جذاب و مطابق با استایل آرایشگاه، به بهبود تجربه مشتریان کمک می کند. لاین های مختلفی هستند که در یک سالن زیبایی متخصص برای مراجعه کنندگان از صندلی استاد کار استفاده می کند.

مواد استفاده شده در ساخت صندلی استادکار نقش بسیار حیاتی در مقاومت و دوام آن دارند. از چرم مصنوعی گرفته تا فلزات مقاوم، بررسی مواد و کیفیت ساخت صندلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته که مشتریان می توانند یک صندلی استادکار را در کرج دکور با متریال و شکل و شمایل دلخواه خود سفارش دهند.

همانگونه که اشاره کردیم صندلی استادکار بگونه ای طراحی و تولید می شود که در بین صندلی آرایشگاهی کوچکترین و جمع و جور ترین باشد. این مسئله باعث می شود تا فضای کمتری اشغال کند و بسیار راحت جابجا شود. همچنین در طراحی و ساخت این صندلی از طرح های ژورنالی جذاب و زیبا هم استفاده می شود که در ادامه در مورد کاربرد صندلی استادکار چیست؟ صحبت می کنیم.

کاربرد صندلی استادکار

یک متخصص در این زمینه و حتی یک مدیر آرایشگاه باید پیش از خرید صندلی استادکار به کاربرد های این صندلی دقت کند. از آن جایی که صندلی های آرایشگاهی مختلفی وجود دارد باید مشخص شود که این صندلی قرار است در کدام لاین قرار بگیرد. به این صورت دیگر متوجه می شویم که صندلی موردنظر ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد و آیا صندلی استادکار مناسب است یا خیر.

یکی از کاربرد های صندلی استادکار قرار گیری در لاین های مختلف آرایشگاه است. این لاین ها می تواند هر لاینی باشد و بسته به نظر متخصصینی دارد که خدمات را در آن لاین ها ارائه می دهند. در ادامه مطلب صندلی استادکار چیست می توانید لاین های مورد استفاده از این صندلی را ببینید:

  • لاین مو و کوتاهی
  • لاین ناخن، مانیکور
  • میکاپ و شینیون
  • هر نوع اصلاح روی سرور
  • مورد استفاده در سالن های زنانه
  • مورد استفاده در سالن های مردانه

ویژگی های صندلی استادکار

صندلی استادکار تابوره لبخند - تجهیزات آرایشگاه کرج دکور

صندلی استادکار تابوره لبخند – تجهیزات آرایشگاه کرج دکور

صندلی استادکار ویژگی های مختلفی دارد که ممکن است بین برخی صندلی های آرایشگاهی دیگر هم مشترک باشد. از این ویژگی ها می توان به مهم ترین آن ها یعنی کوچک بودن آن اشاره داشت. در صندلی استادکار امکانات چرخدار بودن و جک تنظیم ارتفاع قرار می گیرد تا این صندلی ضمن کوچک بودن کاربرد های زیادی در یک سالن زیبایی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های صندلی استادکار می توان به سبک طراحی تکیه گاه و پشتی آن اشاره داشت. در برخی از صندلی ها تکیه گاه ها کمی بزرگتر هستند اما همان جمع و جوری قبل را دارند. همچنین در برخی دیگر علاوه بر کوچک بودن ارگونومی خاصی برای آن طراحی می شود تا بدلیل کوتاه بودن تکیه گاه خستگی ایجاد نکند. در ادامه برخی ویژگی های صندلی استادکار را خواهید دید:

  • فضای کمتری اشغال می کند
  • طراحی آن سبک و ساده است
  • مقاومت بالایی نسبت به وزن افراد دارد
  • طراحی های شکیل و جوان پسندتری دارد
  • می تواند دارای چرخ، دسته و چک تنظیم ارتفاع باشد
  • هزینه های تهیه یک صندلی استادکار کاملاً اقتصادی می باشد.

خرید صندلی استادکار

کرج دکور بعنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی در کشور فعالیت دارد که یکی از تولیدات این مجموعه صندلی استادکار می باشد. بصورت حضوری یا غیرحضوری می توانید خرید صندلی استادکار را از این مجموعه انجام دهید و این امکان وجود دارد که تغییرات سفارشی را روی هر محصولی اعمال شود.

کرج دکور دارای نمایشگاه بسیار بزرگی است که بصورت حضوری می توانید در کنار کارشناسان فروش خرید صندلی استادکار را انجام دهید. همچنین بصورت غیر حضوری می توانید تجهیزات موردنیاز خود را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن تهیه نمایید. در صورت وجود هر گونه پرسش با شماره تلفن های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *