مقالات

راهنمای خرید سرشور خوابیده

راهنمای خرید سرشور خوابیده - کرج دکور

خرید سرشور خوابیده برای سالن زیبایی به دلیل انواع مختلف آن شاید کمی گمراه کننده شود. جهت دریافت راهنمای خرید سرشور خوابیده مناسب باید ابتدا نسبت به ساختار و کاربرد این کالا آگاهی پیدا کنید. همانطور که از نام این محصول پیداست از آن به عنوان جایگاهی جهت شستشوی موی سر استفاده می شود که بعد از رنگ مو بسیار پر استفاده می باشد.

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که از همه آنها جهت شستشو سر استفاده می شود و فقط در سایز و نوع حالت مشتری برای شستشوی مو تفاوت دارد. کرج دکور به عنوان فروشگاه تجهیزات آرایشگاهی در مجموعه خود اقدام به تولید انواع مختلف این محصول نموده است که با ضمانت کیفیت در اختیار مشتریان قرار میگیرد. انواع سرشور آرایشگاهی و کاربرد آن در سالن های زیبایی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه جهت معرفی سرشور خوابیده همراه ما باشید.

انواع سرشور آرایشگاهی

آشنایی با انواع سرشور آرایشگاهی - راهنمای خرید سرشور خوابیده - کرج دکور

آشنایی با انواع سرشور آرایشگاهی – راهنمای خرید سرشور خوابیده – کرج دکور

سرشور آرایشگاهی به عنوان وسیله ای کارآمد در سالن های آرایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از نیاز های مبرم در سالن های آرایشگاهی ماساژ و شستشوی مو می باشد. از جمله خواص ماساژ مو، لطافت و تقویت مو می باشد. برای انجام هر چه بهتر این فعالیت نیازمند ابزار مورد نیاز آن می باشید. از وسایل مهم در این زمینه باید به انواع سرشور آرایشگاهی اشاره نماییم. جهت تهیه این محصول نیازمند راهنمای خرید سرشور خوابیده، ایستاده ، مبلی و نشسته می باشید. در ادامه به راهنمای خرید نوع خوابیده اشاره خواهیم کرد.

سرشور دارای انواع مختلفی می باشد که دارای نتیجه نهایی یکسانی می باشند و فقط در ابعاد و امکانات متفاوت می باشند. به عنوان مثال سرشور ایستاده در مقایسه با سرشور خوابیده دارای ابعاد کوچکتر و امکانات کمتری می باشد. این محصولات بسته به نوعی که دارند دارای کاسه سرشور، شیر آب، محل نشیمن و بدنه اصلی می باشند. سرشور آرایشگاهی بنا به فضای مورد استفاده استاد کاران می تواند متفاوت باشد.

سرشور خوابیده چیست؟

این محصول دارای ارگونومی خاص خود می باشد که موجب تفاوت با دیگر همتایان خود شده است. سرشور خوابیده با توجه ساختاری که دارد بدن را در حالت خوابیده حفظ می کند. در این زمان انتهای سر بر روی کاسه سرشور قرار میگیرد. زمانیکه این شرایط برای مشتری فراهم شود استاد کار عملیات خاص خود را اجرا می کند و با استفاده از مواد مختلف و شیر آب اقدام به ماساژ و شستشوی مو می کند. جهت خرید بهترین نوع این محصول می توانید ار راهنمای خرید سرشور خوابیده در این مقاله استفاده نمایید.

برای پاسخ به این سوال که سرشور خوابیده چیست؟ باید علاوه بر اینکه کارکرد آن را بدانیم از جنس این سازه و قسمت های مختلف آن نیز آگاهی داشته باشیم. سرشور خوابیده از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که به طور کلی شامل کاسه سرشور، شیر آب و محل خواب تشکیل شده است. کرج دکور به عنوان یک سرشور خوابیده ایده آل به شما عزیزان سروشور خوابیده غزل را پیشنهاد می کند.

جنس سرشور خوابیده

در راهنمای خرید سرشور خوابیده باید در مورد جنس سرشور خوابیده توضیحاتی را ارائه دهیم. هر کدام از قسمت های این محصول دارای جنس متفاوتی می باشد که بنا به قسمت های تشکیل دهنده آن متغیر است. کاسه سرشور از جنس سرامیک و یا سنگ می باشد و قسمت پایه ها و بعضی دسته ها نیز از فلز تهیه می شود. همچنین برای قسمت نشیمن یا خواب مشتری از فوم سرد به همراه روکشی از جنس پارچه یا چرم مورد استفاده قرار میگیرد.

سرشور های خوابیده موجود در بازار بسیار گسترده می باشند. علاوه بر انواع مختلف این محصول شما با گستره قیمت بسیار متفاوتی روبرو خواهید شد. اما باید بدانید که صرفاً قیمت معیار مناسبی برای تهیه یک محصول  نمی باشد و باید نکات خرید سرشور خوابیده را در نظر بگیریم. کرج دکور با تولید محصولات با کیفیت و استفاده از متریال کیفیت بالا اقدام به تولید انواع سرشور خوابیده نموده است. شما عزیزان این محصولات را از فروشگاه تجهیزات آرایشگاهی کرج دکور با اطمینان خاطر تهیه نمایید.

نکات خرید سرشور خوابیده

آشنایی با نکات خرید سرشور خوابیده - سرشور خوابیده ویانا - کرج دکور

آشنایی با نکات خرید سرشور خوابیده – سرشور خوابیده ویانا – کرج دکور

مطمئناً جهت تهیه سرشور خوابیده مانند هر محصول و کالایی نیاز به راهنمای خرید سرشور خوابیده داریم.این کالا با توجه به توع در جنس و ساختار دارای گستره ی نسبتاً زیادی در انواع مختلف سرشور دارد. هنگام خرید این محصول باید نکات خرید سرشور خوابیده را با دقت در نشر بگیریم تا علاوه بر دست یافتن به کارآیی بالای محصول  بتوانیم از کیفیت بالای آن بهره مند شویم. در کنار هم قرار دادن نیازمندی، میزان هزینه و جنس سازه کمک بالایی به تهیه محصول مورد نظرتان م یکند.

علاوه بر نکات گفته شده نباید دکوراسیون را نیز فراموش کنیم. طراحی داخلی شیک در سالن های زیبایی مردانه و زنانه از اهمیت ویژه ای جهت جلب نظر مشتری و ایجاد فضایی آرامش بخش دارد. از نکات مهم توجه به میزان فضایی است که در اختیار داریم. مطمئناً جهت استفاده از فضا صرفاً به قرار محصول نباید توجه کرد زیرا برای انجام فعالیت مورد نظر مطمئناً به ابزار، صندلی و یا ترولی های مختلف نیاز پیدا خواهید کرد که باید دارای فضای آزادی باشند.

قیمت سرشور خوابیده

دلایل تعیین کننده در قیمت هر محصولی با مقدار متریال مورد استفاده و زمان تولید آن در ارتباط می باشد. تهیه متریال با کیفیت با توجه به شرایط کنونی و تحریم ها هزینه بر شده است. همین امر در کنار پیچیدگی تولید کالای مورد نظر قیمت آن را مشخص می کند. در راهنمای خرید سرشور خوابیده باید بگوییم که هر ارزانی ای بی دلیل نمی باشد و باید در این محصولات به جستجوی یک کم و کاستی باشیم. محصولات موجود در فروشگاه کرج دکور با حفظ کیفیت بالا، کاهش سود و فروش بیشتر به ایجاد قیمت هایی متعادل اقدام نموده است.

با توجه به نکات ارائه شده در این مقاله با در نظر گرفتن جنس و نکات مهم خرید سرشور خوابیده می توانید به راحتی اقدام به تهیه این محصول نمایید. کرج دکور با توجه به تجربه بالای خود در ساخت تجهیزات آرایشگاهی اقدام به تولید محصولات مورد نیاز سالن های زیبایی زنانه و مردانه نموده است که سرشور خوابیده نیز جزئی از آن می باشد. سرشور خوابیده ویانا به عنوان یک تخت سرشور کارآمد یکی از محصولات کارآمد برای شما می باشد.

با توجه به محصولات متنوعی که در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد جهت تهیه این کالاها و وسایل نیازمند مشاوره و راهنمایی تخصصی می باشید. کرج دکور با در اختیار داشتن کارشناسان با دانش جهت مشاوره رایگان به شما آماده خدمات رسانی به صورت حضوری و تماس تلفنی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *