مقالات

نکات مهم در خرید تخت تتو

نکات مهم در خرید تخت تتو - کرج دکور

نکات مهم در خرید تخت تتو از جمله مواردی است برای خدمات تتو و افرادی که آن را ارائه می دهند بسیار اهمیت دارد. تخت تاتو یا tattoo یک تخت پوست و زیبایی است که در سالن های با خدمات تتو تهیه و استفاده می شود. اما افرادی که بدنبال شروع این حرفه هستند نیازمند تجهیزات زیبایی خواهند بود و در حین خرید این تجهیزات باید به نکات مهمی دقت کنند.

در گذشته در کشور ما خدمات تتو به اندازه حالا پر رنگ و پر استفاده نبوده است. این در حالی است که این خدمات دیگر جزئی از خدمات زیبایی به حساب می آیند که افراد زیادی بدنبال انجام آن هستند. در این بین افراد تتو کار متخصصانی هستند که در این زمینه تخصص و تجربه دارند و این کار را به درخواست و دلخواه مشتری ارائه می دهند.

این تقضاهای زیاد باعث شده است تا افرادی که بدنبال یادگیری و ارائه خدمات تتو باشند هم افزایش یابد. در نتیجه افزایش این متخصصین منجر به تقاضای خرید تخت تتو و تجهیزات مورد نیاز دیگر هم شده است. در این کرج دکور نیز بعنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات آرایشگاهی این محصولات را خود طراحی و بفروش می رساند.

تخت تتو چیست؟

نکات مهم در خرید تخت تتو - کرج دکور

نکات مهم در خرید تخت تتو – کرج دکور

همانگونه که کمی قبل تر در مورد نکات مهم در خرید تخت تتو صحبتی داشتیم، کمی در رابطه با تخت تتو اشاره کردیم. زمانی که یک مراجعه کننده به یک سالن ارائه خدمات تتو مراجعه می کند برای انجام کار نیازمند قرارگیری در سطحی به مدت زمان بسیار زیاد است. تخت های تتو نوعی تخت هستند که ارگونومی و راحتی بسیار زیادی به مراجعه کنندگان می دهد.

البته که مدت زمان انجام این خدمات برای هر طرح و درخواستی متفاوت است. اما بدلیل ظرافت بسیار بالای کار و دقتی که دارد در هر صورت زمان زیادی خواهد داشت. به همین جهت است که تخت های تتو خریداران مخصوص خود را دارد و هر تختی نمی تواند مناسب آن باشد. در نهایت خرید تخت تتو آنقدر ها هم مشکل نیست و تنها نیازمند کمی دقت در حین خرید است.

یک تخت تتو می توانید شکل و شمایل متنوعی داشته باشد اما همگی یک کاربرد معینی برای تتو کارها فراهم کنند. این موارد دیگر وارد مباحث سلیقه ای می شود و بستگی به نظر خریدار تخت تتو دارد. اما تنها مسئله ای که وجود دارد این است که نکات مهم در خرید تخت تتو را بشناسیم و به آن ها حین خرید دقت کنیم تا یک تخت تتوی مناسب کار خود داشته باشیم.

ویژگی های تخت تتو

تخت های تتو ویژگی هایی دارند که باعث می شود تا یک تخت را مناسب این خدمات بدانیم. در این بین ممکن است که این ویژگی ها با ویژگی های تخت های دیگری مثل تخت آرایشگاهی مشابه یا حتی در شرایطی یکسان هم باشد. دلیل آن هم این است که برخی تخت های آرایشگاهی همانند کار تتو نیازمند استفاده های بسیار طولانی هستند.

بهتر است به ویژگی ها تخت تتو باز گردیم و در مورد آن ها صحبت کنیم. همانطور که چندباری هم در مقاله نکات مهم در خرید تخت تتو اشاره داشتیم، مهم ترین ویژگی آن راحتی است. البته که همیشه اینطور بوده که نام تخت بر سر زبان ها می آید به یاد راحتی و استراحت میافتیم. پس ویژگی راحتی در تخت ها همیشه میزان راحتی آن ها است که رضایت بخش باشند.

علاوه بر راحتی که یک تخت تتو باید داشته باشد، امکانات آن هم جزء ویژگی مهم بعدی آن است. منظور از امکانات مواردی همچون تغییر زاویه قسمت های مختلف آن است. یا برخی تخت ها دارای بالشتک و جای مخصوص خود هستند. در این بین تخت های برقی هم طرفداران خاص خود را دارد که برای یک متخصص تتو می تواند بسیار ایده آل باشد.

نکات مهم در خرید تخت تتو

برویم سر اصل مطلب، یعنی نکات مهم در خرید تخت تتو که باید پیش از خرید آن ها را بدانیم. ابتدا باید در نظر داشته باشیم که برای خرید تخت تتو بهتر است ابتدا نسبت به کار تتو به شناخت کاملی رسیده باشیم. در این صورت دیگر براحتی نیازهای کار را می دانیم و برای خرید تخت تتو بهتر تصمیم می گیریم.

یکی از نکات مهمی که در خرید تخت تتو وجود دارد این است که اولویت اولمان را برای زیبایی تخت قرار ندهیم. این باعث می شود تا در ادامه نیازهای اصلی را فراموش کنیم و پس از مدت کوتاهی کار کردن متوجه شویم که چه اشتباهی کرده ایم. درست است که زیبایی بسیار مهم است اما نباید جای خود را به راحتی کار بدهد. در ادامه بهتر است چند سوال از خودمان بپرسیم:

  • آیا نسبت به کار تتو به شناخت کاملی رسیده ام؟
  • آیا فضای کافی برای داشتن یک تخت و تجهیزات آن را دارم؟
  • آیا قرار است در آینده طرح های تتو بسیار سنگین و طولانی مدت انجام دهم؟
  • آیا بودجه ای برای خرید یک تخت تتو در نظر گرفته ام؟

این سوال ها را از خود پرسیدید؟ اگر بله، آن ها را در حافظه خود نگهدارید، به آن ها نیاز خواهید داشت. در ادامه بررسی ویژگی ها و نکات مهم در خرید تخت تتو خواهید دید که پاسخ به این سوالات چقدر کار شما را در خرید تخت تتو راحت خواهد کرد.

نکات مهم در خرید تخت تتو - کرج دکور

نکات مهم در خرید تخت تتو – کرج دکور

راحتی تخت تتو

همانگونه که اشاره کردیم راحتی تخت ها همیشه مهم ترین ویژگی آن ها بوده است. اگر یک تخت علاوه بر زیبایی و هر فاکتور دیگری داشته باشد اما راحتی نداشته باشد علناً آن را باید از لیست تخت تتو خط زد. راحتی تخت تتو باید همانند راحتی تخت هایی مثل تخت پوست باشد، کاملاً بزرگ و راحت. حتماً در حین خرید تخت تتو راحتی آن را با تست کردن شخص خود بررسی کنید.

امکانات تخت تتو

امکانات تخت تتو یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانید در خرید آن را لحاظ کنید. منظور از امکانات مواردی است که باعث می شود تخت تتو برای تتو کار کاربردی در شود. بطور مثال تغییر زوایای قسمت های مختلف تخت تتو می تواند شما را در مدیریت بدن مراجعه کننده کمک کند. همچنین راحتی مراجعه کننده را هم به همراه خواهد داشت.

ابعاد تخت تتو

ابعاد یک تخت مهم ترین فاکتوری است که باید حتماً آن را در نظر داشته باشید. اولین ابعادی که باید به آن فکر کنید ابعاد کلی تخت است که مطمئن شوید در فضای کاری شما براحتی جا می شود. دومین آیتمی که باید در ابعاد تخت به آن توجه کنید میزان ارتفاع است. این به شما کمک می کند تا در خرید صندلی هم کمک زیادی به خود کنید.

جنس تخت

جنس و متریالی که در یک تخت تتو استفاده شده است اهمیت بسیار زیادی دارد که اکثراً از آن غافل اند. بدلیل استفاده های طولانی مدت از این تخت ها اگر متریال خوبی نداشته باشند خیلی زود ظاهر خود را از دست می دهند. بطور مثال اگر پارچه از چرم مصنوعی بی کیفت باشد خیلی زود خراب می شود و هم اعتماد مشتری به شما از بین می رود و هم پوست را اذیت می کند.

خرید تخت های آرایشگاهی از کرج دکور

کرج دکور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات آرایشگاهی در کشور می باشد. این مجموعه انواع تخت های آرایشگاهی را خود طراحی و تولید می کند و با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. یکی از این تخت ها تخت تتو می باشد که در کنار آن تخت های دیگر مثل تخت فشیال هم تولید می شود. در ساخت تخت های آرایشگاهی، کرج دکور از بهترین متریال ممکن استفاده می کند تا علاوه بر ظاهر جذاب، کیفیت و دوام بالایی هم داشته باشند.

اگر شما بدنبال یک تخت تتو برای کار خود هستید می توانید به نمایشگاه کرج دکور در این استان بصورت حضوری مراجعه کنید. نکته مثبت این کار این است که می توانید از نزدیک تخت ها را مشاهده و لمس کنید و حتی بتوانید آن ها را تست کنید. تیم فروش همواره در خرید شما همراه شما خواهند بود و به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *