مقالات

تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید

تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید - کرج دکور

در یک سالن زیبایی یا آرایشگاه برخی تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید وجود دارند که نیاز به توجه بیشتری دارند. یک سالن زیبایی یا آرایشگاه تجهیزات متنوعی برای هر لاین از خدمات خود دارد که در کیفیت انجام کار و جذب مشتری تاثیر گذار است. این تجهیزات آرایشگاهی مواردی هستند که نیازمند توجه بیشتری حین خرید وسائل یک سالن آرایشگاهی دارند.

سالن های زیبایی یا آرایشگاه ها نیاز به جذابیت زیادی در دکوراسیون داخلی خود دارند اما فارغ از آن تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید هم اهمیت زیادی دارند. تنها جذابیت و زیبایی در یک سالن یا آرایشگاه مهم نیستند و باید تجهیزات ضروری را هم داشته باشید که در رابطه با تجهیزات ضروری برای سالن های زیبایی قبلاً صحبت کرده ایم. در بین این تجهیزات آرایشگاهی برخی تجهیزات آرایشگاهی هستند که نباید از آن ها غافل شد.

تجهیزات آرایشگاه که نباید از آن ها غافل شد

تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید - کرج دکور

تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید – کرج دکور

یک آرایشگاه یا سالن زیبایی دارای تجهیزات ضروری و الزامی هستند که در ابتدا باید برای راه اندازی کسب و کار تهیه شوند. برخی دیگر از تجهیزات بعنوان وسائلی برای تکمیل دکوراسیون داخلی بکار می روند که خرید آن ها ضرورتی ندارد. اما می تواند به زیبایی دکوراسیون داخلی سالن شما کمک زیادی کند و وجود آن ها سالن شما را تکمیل تر از قبل می کند.

این تجهیزات آرایشگاه که نباید از آن ها غافل شد تجهیزاتی هستند که در حین کار و برای مراجعه کنندگان کاربردهای زیادی دارند. مواردی مثل مبل انتظار و کانتر منشی و تجهیزاتی از این قبیل که بصورت غیر مستقیم برای سالن نیاز می باشد. این تجهیزات را می توان پس از خرید تجهیزات ضروری اولیه که تهیه آن ها الزامی است آماده و استفاده نمود.

تجهیزات آرایشگاهی نقش بسیار حیاتی در بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان ایفا می‌کنند. اما در میان فراوانی گزینه ها، چگونه تصمیم بگیریم که کدام تجهیزات برای آرایشگاه ما مناسبتر است؟ در مقاله تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید قصد داریم تا برخی از تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شد را عنوان کنیم.

تجهیزات مبل انتظار

مبل های انتظار عیناً تجهیزاتی نیستند که باید برای شروع کار حتماً آن ها را تهیه کنیم و در سالن خود جای دهیم. مبل انتظار مستقیماً وارد لاین ها نمی شود و جایگزین اصلی آن ها برای شروع کار در لاین های مختلف صندلی آرایشگاهی است. اما باید به فکر این موضوع هم باشیم که مراجعه کنندگان در صورت نیاز به انتظار جهت نوبت دهی جایی برای نشستن داشته باشند.

مبل انتظار را می توان از جمله تجهیزاتی در نظر گرفت که وجود آن ها نقش مهمی در زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی دارد. همچنین فارغ از مسائل زیبایی و دکور مبل انتظار برای مشتریان و مراجعه کنندگان کاربرد بسیار زیادی دارد. لاین های سالن زیبایی ممکن است در لحظه خالی نباشند و مشتریان نیاز داشته باشند تا مدتی را منتظر بمانند تا نوبتشان برسد و مبل انتظار دقیقاً برای همین کار طراحی می شود.

تجهیزات باکس آرایشگاه

باکس آرایشگاهی نوعی دیگر از تجهیزات آرایشگاه است که بعنوان یک نظم دهنده از آن در گوشه و کنار سالن ها استفاده می شود. جایگزین اصلی برای باکس آرایشگاه ترولی ها هستند که بسیار حرفه ای تر و زیباتر اند و بصورت متحرک در هر لاینی قابل استفاده هستند. اما باکس ها هم بعنوان وسیله مشابه شرایط ایده آلی را برای متخصصین حاضر در سالن زیبایی دارند.

نظم دهنده ها در سالن های آرایشگاهی نقش مهمی را ایفا می کنند و از آن جایی که وسیله ها و لوازم کار در هر لاین زیاد هستند کاملاً کاربردی است. نا گفته نماند که به کمک میز های کنسول و ترولی ها تا حد زیادی از از این نظم دهنده ها بکار گرفته می شود. اما وجود یک باکس آرایشگاه در یک سالن زیبایی کار را تکمیل تر می کند و قرار نیست هزینه های بالا و فضای زیادی را هم اشغال کند.

تجهیزات کانتر منشی

کانتر منشی چیست؟ + کاربرد کانتر آرایشگاه - کرج دکور

کانتر منشی چیست؟ + کاربرد کانتر آرایشگاه – کرج دکور

کانتر منشی از جمله تجهیزات مهم یک سالن آرایشگاهی به حساب می آید که در هر سالن زیبایی بکار گرفته می شود. اما جایگزنی برای آن وجود دارد به نام میز منشی که البته ما آن را تایید نمی کنیم. به این دلیل است که میز منشی متناسب با سالن های اداری است اما در بسیاری از سالن های زیبایی از آن برای جایگاه منشی نیز استفاده می شود.

کانتر ها بدلیل شکل و شمایلی که دارند دقیقاً مراجعه کننده را پس از ورود به سالن به سمت خود هدایت می کنند. این بسیار مهم است که مراجعه کننده پس از ورود به سمت منشی برود تا برای دریافت خدمات زیبایی هماهنگی انجام دهد. به همین جهت است که کانتر آرایشگاه نیز از جمله تجهیزات آرایشگاهی است که نباید از آن غافل شد.

تجهیزات کالربار آرایشگاه

کالربار ها همانطور که می دانید تجهیزاتی جهت نگهداری لوازمی همچون لاک ناخن هستند که تناسب خوبی برای  لاین ناخن دارد. در اصل کالربار همانند یک ویترین ایستاده یا دیواری است که رنگ های مختلف برای لاین ناخن مثل لاک ها را در آن قرار می دهند. ضرورتی جهت استفاده از این تجهیزات نیست اما وجود آن در قسمتی از سالن که نزدیک به لاین ناخن باشند جذابیت زیادی را ایجاد می کند.

توسط کنید یک کالربار آرایشگاهی با مواردی همچون لاک ناخن و برخی تجهیزات مربوطه در بخشی از سالن پر شده باشد. اگر این کالربار در کنار لاین ناخن و نزدیک به میز ناخن باشد جذابیت بیشتری برای این خدمات ایجاد می کند. به همین کالربار را هم می توان از تجهیزات آرایشگاهی دانست که نباید از آن ها غافل شد.

خرید تجهیزات آرایشگاهی که نباید از آن ها غافل شوید

خرید تجهیزات آرایشگاهی از جمله مهم ترین دغدغه های افرادی است که قصد راه اندازی یک سالن زیبایی را دارند. از کجا تهیه شود؟ چه کیفیتی داشته باشد؟ چه هزینه هایی دارد؟ تمام این ها سوالاتی است که در ذهن افراد نقش می بندد. این نگرانی ها کاملاً به جاست و باید در خرید تجهیزات آرایشگاهی از تمام نظر ها دقت لازم را داشت.

کرج دکور بعنوان یک تولید کننده اصلی تجهیزات آرایشگاهی در کشور فعالیت می کند که محصولات را خود طراحی و تولید می کند. می توان گفت هیچ تجهیزات آرایشگاهی نیست که این مجموعه آن را ارائه ندهد. به همین جهت با وجود کارشناسان فروش این دغدغه ها از شما گرفته خواهد شد و با خیالی آسوده می توانید سفارش های خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *