مقالات

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی - کرج دکور

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی مهم ترین موضوعی است که در ابتدای شروع به کار یک آرایشگاه زنانه باید به آن دقت نمود. برخی تجهیزات آرایشگاهی برای یک سالن از اولویت و ضروریت بسیار بالاتری نسبت به سایر تجهیزات برخوردار است. در خرید تجهیزات آرایشگاهی باید به این اولویت ها دقت کرد و ابتدا به سراغ تهیه این موارد رفت. باقی موارد را می توان در ادامه روند کار پس از تکمیل سالن تهیه نمود و تجهیزات کامل تری را داشته باشید.

یکی از موارد بسیار مهم در خرید تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی لاین های ارائه خدمات می باشد. در اولین گام باید خدماتی که ارائه می دهیم را برای خودمان لیست کنیم تا بتوانیم برای هر یک تجهیزات موردنیاز را بیابیم. در کنار این تجهیزات هم نیاز به یک سری وسائل کلی برای سالن زیبایی خود داریم که باید آن ها را هم در نظر بگیریم.

تجهیزات ضروری برای سالن های زیبایی

تجهیزات ضروری را اینگونه تعریف می کنیم که برای ارائه خدمات در یک لاین حتماً باید آن ها را در اختیار داشته باشیم. این تجهیزات ضروری شامل لوازم دکوراسیون است و اگر نباشد در اصل لاین موردنظر ناقص است و نمی توان در آن در خدمات ارائه داد. به همین جهت است که این تجهیزات را ضروری می دانیم و اولویت اول راه اندازی یک سالن زیبایی یا آرایشگاه زنانه است.

به همین ترتیب باید اولویت های تجهیزات ضروری را یافته و یک به یک بسته به کلاس کاری خود آن ها را تهیه کنیم. این فرایند قطعاً زمان بر خواهد بود و اگر شرایط خود را درست در نظر بگیریم و بودجه مشخصی برای این کار داشته باشیم سهولت بیشتری خواهد داشت. در نهایت که اولین و مهم ترین گام برای خرید تجهیزات ضروری برای سالن های زیبایی همین فرایند است و باید انجام شود.

تجهیزات ضروری را چگونه تشخیص دهیم؟

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی - کرج دکور

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی – کرج دکور

تشخیص تجهیزات ضروری اصلاً کار سختی نیست ولی باید در رابطه با کار خود و خدماتی که می خواهیم بدهیم شناخت کاملی داشته باشیم. بطور مثال اگر شما یک متخصص یا آرایشگر حرفه ای باشید دقیقاً می دانید هر لاین چه تجهیزاتی نیاز دارد. در این حالت دیگر سردرگم نیستید و می دانید که بدنبال چه تجهیزاتی باید باشید. اما مهم است که برای خرید به فروشگاه تجهیزات آرایشگاهی مراجعه کنید و از مشاوره های حرفه ای هم استفاده کنید.

همانطور که می دانید هر لاین از آرایشگاه خدمات مشخصی را ارائه می دهد و هر خدمات نیازمند تجهیزات مخصوص به خود است. در این بین برخی تجهیزات هستند که می تواند بصورت مشترک برای لاین های دیگر هم استفاده شود. اما مبحث تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی درباره این نوع از تجهیزات مشترک نیست و هدف تشریح تجهیزات منحصربفرد هر لاین می باشد.

زمانی که یک لاین را بخوبی بشناسیم بسیار راحت تر می توانیم برای تجهیزات موردنیاز آن تصمیم گیری کنیم. بطور مثال لاین ناخن نیازمند یک میز ناخن و دو عدد صندلی ناخن است. تجهیزات ضروری برای لاین ناخن دقیقاً همین سه قلم هستند و مابقی موارد جزء تجهیزات ضروری نیستند. حال باید هر لاین را مشخص کنیم و برای هر یک تجهیزات ضروری و موردنیاز را لیست کنیم.

صندلی آرایشگاهی

صندلی ها همیشه در یک سالن زیبایی مهم ترین تجهیزات آن بوده اند. بیشترین تجهیزات یک آرایشگاه یا سالن زیبایی را صندلی آرایشگاهی تشکیل می دهند. هیچ لاینی در یک سالن زیبایی نمی توانید بیابید که صندلی یا نوعی نشیمنگاه نداشته باشد. به هر حال مراجعه کننده نمی تواند بایستد و متخصص هم ایستاده فعالیت های خود را انجام دهد.

اما مسئله ای که این مورد را کمی پیچیده یا بهتر است بگوییم گسترده می کند، انواع مختلف صندلی های آرایشگاهی است. معتقدیم برای هر لاین از خدمات سالن زیبایی انواع مختلفی صندلی آرایشگاهی طراحی و تولید کردیم که برای آن ها مناسب تر هستند. ممکن است نتوان تشخیص درستی در این باره داد اما کارشناسان فروش کرج دکور شما را بطور کامل راهنمایی خواهند کرد.

آینه و کنسول

آینه ها همیشه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی یک سالن زیبایی داشته اند. بطوری که به هیچ وجه نمی توان آن ها را نادیده گرفت و استفاده نکرد. آینه و کنسول از آن دسته تجهیزات آرایشگاهی است که جزء تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی به حساب می آید. اما می تواند برای برخی لاین ها ضرورتی نداشته باشد و صرفاً جهت زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی از آن استفاده کرد.

اما در این بین بیشتر لاین های سالن زیبایی نیازمند آینه ها هستند تا مراجعه کننده بتواند خود را در آن ببینید. لاین هایی که مستقیماً برای میکاپ و آرایش هستند قطعاً نیاز به آینه و کنسول دارند و برخی لاین های دیگر مثل لاین ناخن نیازی به آینه ها ندارند. فارغ از این موضوع وجود آینه ها در سالن های زیبایی قطعاً ضروری است و باید بیشتر به فکر چینش آن ها باشید.

مبل و پاف

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی - کرج دکور

تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی – کرج دکور

مبل انتظار و پاف انتظار از جمله تجهیزات موردنیاز برای دکوراسیون داخلی جذاب در یک سالن زیبایی است. در هر صورت باید به این قضیه بیاندیشید که مراجعه کنندگان در صورت نیاز به انتظار باید بر روی مبل یا صندلی بنشینند. برای این کار تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی مبل انتظار است. مبل انتظار علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که دارد نشیمنگاه بسیار راحتی برای مشتریان خواهد بود.

علاوه بر مبل انتظار، پاف انتظار نیز از دیگر تجهیزات سالن زیبایی به حساب می آید. پاف ها نسبت به مبل ها ابعاد کوچک تری دارند و به دو شکل با پشتی و بدون پشتی طراحی می شوند. پاف ها نیز از زیبایی و جذابیت بی شماری بهره مند هستند که می تواند سالن زیبایی شما را بسیار بهتر از قبل کند. در صورتی که مبل انتظار تهیه کنید دیگر تهیه پاف ضرورتی ندارد و بالعکس آن هم به همین شکل خواهد بود.

ترولی و باکس

نظم دهنده ها بطور کلی برای یک سالن که مراجعه کنندگانی دارد بسیار پیشنهاد می شود. اما در سالن های زیبایی این نظم دهنده ها باکس ها و ترولی های آرایشگاهی هستند. ترولی ها قابلیت متحرک بودن دارند و بسیار راحت می توان آن را جابجا کرد. برای قرارگیری وسایل و مواد موردنیاز برای انجام کار در هر لاینی قابل استفاده می باشد و علاوه بر زیبایی کاربرد زیادی هم دارد.

باکس ها نیز می توانند در هر گوشه کناری از یک سالن قرار بگیرند و دارای کشو ها و کمد هایی باشند. این نظم دهنده معمولاً بطور ثابت طراحی می شود و بر روی زیبایی آن بسیار کار می شود. از ترولی و باکس می توان برای هر لاینی در هر قسمتی از یک آرایشگاه زنانه استفاده نمود و می توان آن ها را از تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی دانست.

نتیجه گیری تجهیزات ضروری آرایشگاه

اگر بخواهیم نتیجه ای خلاصه از تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی داشته باشیم باید بگوییم که از این تجهیزات ضروری نباید گذشت. لاین های آرایشگاه های زنانه باید بصورت کامل تجهیزات موردنیاز را داشته باشند تا در هر زمانی بتوانند خدمات را ارائه بدهند. به همین جهت است که نباید آن ها را ناقص رها کرد و از خرید تجهیزات ضروری سالن زیبایی گذشت.

کرج دکور بعنوان یک تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی تمامی این وسایل آرایشگاه ها و سالن های زیبایی را ارائه می دهد. شما می توانید بصورت حضوری و غیر حضوری تمامی تجهیزات ضروری سالن زیبایی خود را به کمک مشاوران فروش سفارش دهید. تمامی تجهیزات آرایشگاه در کرج دکور قابل سفارش و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *